آفتاب

خاطرات بوش از ماهیگیری با پوتین

خاطرات بوش از ماهیگیری با پوتین

جورج دبلیو بوش، رئیس جمهوری سابق ایالات متحده در بخشی از کتاب جدید خاطرات خود به نام "تصویری از پدرم" به تشریح خاطرات خود با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در بخشی از این خاطرات آمده است: بعد ازظهر یکشنبه 1 ژوئیه 2007 میزبان پوتین بودم. اوایل سال 2007 بود که از پدرم خواستم تا رئیس جمهور روسیه را به واکر پوینت (عمارت خانوادگی ما در کنبونکپورت) دعوت کند.

رئیس جمهوری سابق آمریکا در این کتاب که بازنمایی از زندگی و دوران رهبری پدرش است، از پذیرایی خود و پدرش در یکی از تعطیلات آخر هفته سال 2007 از پوتین بوده‌اند با قایق سواری و گفت‌وگو درباره سیستم دفاع موشکی آمریکا در لهستان و جمهوری چک گفته است.

در بخشی از این کتاب آمده است: هنگامی که پوتین در اول ژوئیه 2007 به دعوت ما پاسخ داد پدرم به استقبال هواپیماهای او در فرودگاه نیوهمپشایر رفت و با هلی کوپتر پوتین را به عمارت واکر پوینت آورد و بعد از آن هر دوی ما را (من و پوتین) به قایق سواری برد. اگرچه پوتین از قایقرانی پدر 83 ساله من با سرعت بالا متعجب شده بود اما در نهایت از این قایق سواری بسیار لذت برد.

وی می افزاید: روز بعد ما گفت‌وگوی طولانی مدتی درباره دفاع موشکی داشتیم که طی آن به زمینه‌های مشترکی هم رسیدیم. پس از آن به ماهیگیری رفتیم که آنجا هم تنها پوتین بود که توانست چیزی بگیرد.

انتهای پیام

کد N641169

وبگردی