آفتاب

رئیس جمهور وارد خراسان جنوبی شد

رئیس جمهور وارد خراسان جنوبی شد

بیرجند - رئیس جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت در راستای سفر یک روزه به استان خراسان جنوبی، وارد فرودگاه بیرجند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی، صبح چهارشنبه در یازدهمین سفر استانی خود، وارد فرودگاه بیرجند شد و مورد استقبال مسئولان و مردم قرار گرفت.

رئیس جمهور قرار است پس از ورود به بیرجند در استادیوم ازادی این شهر و در میان مردم سخنرانی کند.

مهمترین برنامه سفر یک روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خراسان جنوبی دیدار با ایثارگران، علما، روحانیون و نخبگان، سرمایه گذاران، حضور در شورای اداری و نشست مطبوعاتی با رسانه های استان است.

در یازدهمین سفر کاروان تدبیر و امید به استان خراسان جنوبی اعضای کابینه به شهرستانهاي استان سفر می کنند و علاوه بر انجام ماموريت هاي ذاتي خود به عنوان نماينده دولت تدبير و اميد، درخواست هاي مردمي و مشکلات شهرستان ها را بررسی می کنند.

طبق برنامه ریزی انجام شده معاون توسعه مناطق محروم رياست جمهوري به شهرستان نهبندان، وزير آموزش و پرورش به شهرستان سربيشه ،معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري به شهرستان بشرويه و دستيار ويژه رئيس جهموري نيز به شهرستان درميان سفر خواهند كرد.

همچنين وزير راه و شهرسازي به شهرستان طبس، وزير نيرو به شهرستان خوسف،معاون امور مجلس رئيس جمهوري به شهرستانهاي زيركوه و  قاينات، وزير اطلاعات به شهرستانهاي سرايان و فردوس خواهند رفت.

همزمان با حضور رئیس جمهور سامانه ارتباط مردمی سامد با شماره ۱۱۱، ۲۴ ساعته و به مدت یک هفته آماده دریافت نظرات و مشکلات مردم خراسان جنوبی است.

کد N640203

وبگردی