آفتاب
حزب الله لبنان:

میشل عون نامزد ما برای ریاست جمهوری است/آغاز گفتگوها تا ساعاتی دیگر

میشل عون نامزد ما برای ریاست جمهوری است/آغاز گفتگوها تا ساعاتی دیگر

حزب الله لبنان در آستانه برگزاری دور گفتگوها با جریان المستقبل اعلام کرد که میشل عون نامزد این جنبش برای ریاست جمهوری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حاج حسین الخلیل معاون سیاسی دبیرکل حزب الله لبنان در گفتگو با روزنامه الاخبار چاپ لبنان اظهار داشت: میشل عون رئیس فراکسیون پارلمانی تغییر و اصلاح نامزد حزب الله برای ریاست جمهوری است.

وی با اعلام این خبر افزود: از دیدگاه حزب الله پرونده ریاست جمهوری آسان ترین موضوع در دستور کار این جنبش است، میشل عون نامزد حزب الله برای تصدی ریاست جمهوری است و کسی که نظر دیگری درد با ژنرال عون صحبت کند.

الخلیل در ادامه گفت: حزب الله از سال ها پیش تاکنون سیاست خود را تغییر نداده است و خواستار گفتگو برای حل و فصل مسائل موجود است.

اولین نشست رسمی گفتگوها میان حزب الله و جریان المستقبل قرار است ساعت 18 به وقت محلی و تحت نظارت "نبیه بری" رئیس پارلمان لبنان برگزار شود.

بنا بر اعلام نبیه بری، دستور کار این گفتگوها بار بوده و تمامی موضوعات می تواند در دستور کار قرار بگیرد. "سعد الحریری"، "نهاد المشنوق" وزیر کشور و "سمیر الجسر" به عنوان نمایندگان جریان المستقبل و حاج حسین الخلیل و "حسین الحاج حسن" وزیر صنعت و "حسن فضل الله" به عنوان نمایندگان حزب الله در گفتگوهای امروز شرکت خواهند کرد.

کد N639878

وبگردی