آفتاب
/برخورد قاطع، عملی و بدون ملاحظه با مفاسد/

بشیری: اهمال برخی مسئولان از موانع برخورد با مفاسد اقتصادی است

بشیری: اهمال برخی مسئولان از موانع برخورد با مفاسد اقتصادی است

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: قوه قضاییه، دستگاه‌های دولتی و مجلس باید در برخورد با مفاسد اقتصادی همگام‌تر حرکت کنند.

فرهاد بشیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت:‌ شاید اهمال و سست کاری بعضی مسوولان از موانع اقدام قاطع در برخورد با مفاسد اقتصادی باشد که نیاز است با فراست به این مسئله رسیدگی کنند.

بشیری با تاکید بر ضرورت توجه مسئولین در برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: از تمام مسئولین انتظار می‌رود که نهایت دقت ، سرعت و جدیت را دربرخورد با مفاسد اقتصادی داشته باشند و اجازه ندهند که این موضوع موجب تهی شدن جامعه شود.

وی افزود: مردم باورها و ارزش‌هایی دارند که در کنار این باورها و ارزش ها یکی از مطالبات جدی‌شان این است که با مباحث بی عدالتی برخورد شود.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطرنشان کرد : انتظار می‌رود قوه قضاییه، دستگاه‌های دولتی و مجلس شورای اسلامی همراه تر و همگام تر در مورد این مسئله حرکت کنند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مسئله به ساختار و بدنه جامعه لطمه می زند تاکید کرد: ضروری است که اقدامات به عمل آمده در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی هماهنگ تر و جدی تر صورت گیرد.

بشیری در پاسخ به این سوال که چه موانعی در برابر اقدام قاطع و اساسی در برخورد با مفاسد وجود دارد گفت: به نظر می رسد اهمال کاری و سست کاری بعضی مسئولین باشد که باید نسبت به این موضوع باید با فراست عمل کنند. البته در بعد قانونگزاری کمبود قانون نداریم و آنچه مسلم است این است که مجری ها با نهایت دقت و توجه به قوانین این موضوعات را مورد بررسی قرار دهند و در این صورت جامعه نیز حتما از آن‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با مفاسد اقتصادی تا جایی برخورد شود که این موضوع ریشه ‌کن شود گفت:‌جامعه برخوردهای خشک و یا تند را نمی پذیرد لذا برخورد با مفاسد اقتصادی با نهایت ظرافت و دقت لازمه این کار است که ریشه آن کارشناسانه سوزانده شود تا عده ای همیشه به دنبال فرصت بوده اند نتوانند از آن سوء استفاده کنند و امکان تعدی به حقوق مردم را نداشته باشند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوعات مربوط به مفاسد اقتصادی هم از نظر اقتصادی و هم سلب اعتماد مردم به جامعه آسیب می زند گفت: باید بدانیم که اعتماد مردم سرمایه عظیمی است که نمی توان برروی آن قیمت گذاشت و این اعتماد عمومی پشتیبان مسئولین است در نتیجه در جایی که مفاسد اقتصادی وجود دارد باید قاطعانه و کارشناسانه در جهت ریشه کن کردن آن گام برداشت.

انتهای پیام

کد N639346

وبگردی