آفتاب

وضعیت وزنه‌زدن ملی‌پوشان در دو هفته پایانی لیگ برتر

وضعیت وزنه‌زدن ملی‌پوشان در دو هفته پایانی لیگ برتر

از میان وزنه‌برداران ملی‌پوش کیانوش رستمی به طور قطعی دیگر بر روی تخت رقابت‌های لیگ برتر نخواهد رفت و ملی‌پوشان دیگر در دو هفته پایانی وزنه خواهند زد.

به گزارش ایسنا، تنها دو مرحله دیگر تا پایان لیگ برتر وزنه‌برداری باقی مانده و حساسیت نیز در این دو مرحله به اوج خود خواهد رسید.

دو تیم ملی حفاری و ذوب آهن در همان ابتدای فصل نفرات خود را به گونه‌ای گلچین کردند تا عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کنند و ملی‌پوشان نیز در این دو تیم پخش شدند با وجود اینکه آن‌ها برای بازی‌های آسیایی و مسابقه‌های جهانی در اردو بودند اما در مراحل اول و دوم لیگ بر روی تخته رفتند و برای مرحله سوم نیز رکوردهایشان در مسابقه‌های جهانی قزاقستان محاسبه شد.

یکی از پربحث‌ترین مسائل در مورد لیگ امسال، برگزاری هفته دوم در فاصله زمانی کوتاه نسبت به مسابقه‌های جهانی بود که در توجیه آن گفته شد بعضی ملی‌پوشان در قراردادهایشان با تیم‌های خود شرط گذاشته‌اند بعد از پایان مسابقه‌های جهانی دیگر در لیگ وزنه نزنند. در حالی که از میان ملی‌پوشان تنها کیانوش رستمی دیگر در لیگ وزنه نمی‌زند و بهداد سلیمی هم احتمال دارد در فینال شرکت کند چرا که رقابت میلیمتری ملی حفاری و ذوب آهن شرایط را به گونه‌ای رقم زده که نیاز است ملی‌پوشان در صحنه رقابت‌های لیگ حاضر باشند.

وضعیت حضور ملی‌پوشان در هفته‌های چهارم و پنجم لیگ برتر

بهداد سلیمی: تعهد من با تیم ذوب آهن این بود که تا هفته قبل از مسابقه‌های جهانی در لیگ شرکت کنم اما با توجه به رقابت این تیم با ملی حفاری خواسته شده باز هم در لیگ وزنه بزنم و شاید برای هفته چهارم یا فینال وزنه بزنم. البته باید تمرین‌هایم را شروع کنم و ببینم تا آن موقع می‌رسم یا خیر.

کیانوش رستمی: دیگر در لیگ وزنه نمی‌زنم چرا که قرار من با ملی حفاری حضور در سه هفته لیگ بود که این سه هفته هم وزنه زدم و تمام شد.

مجید عسگری: طبق قرارداد من در 4 هفته باید وزنه می‌زدم که در هفته چهارم لیگ هم شرکت خواهم کرد. اما برای فینال باید ذوب آهن صحبت کنم اگر به توافق رسیدیم وزنه می‌زنم.

جابر بهروزی: در قراردادم شرط و شروطی نگذاشتم و گفتم اگر وضعیت خوب باشد و تیم احتیاج داشته باشد وزنه می‌زنم بنابراین در هفته‌های چهارم و پنجم شرکت می‌کنم.

مرتضی رضاییان: بعد از جام باشگاه‌های آسیا از ناحیه کتف آسیب دیده‌ام که برای هفته چهارم معلوم نیست وزنه بزنم و باید دید وضعیت مصدومیتم به چه صورت است اما در فینال حاضر خواهم بود.

رسول تقیان: اگر آسیب دیده نبودم در دو هفته باقی مانده نیز وزنه می‌زدم چون تیم احتیاج دارد اما با توجه به شرایط آسیب دیدگی که از ناحیه کمر دارم و پزشک نیزز دستور استراحت مطلق داده بنابراین نمی‌توانم شرکت کنم.

انتهای پیام

کد N639158

وبگردی