آفتاب
حجت الاسلام طائب عنوان کرد:

لزوم استفاده بیشتر ازپتانسیل های مردمی در مقابله با تهدیدهای دشمن

لزوم استفاده بیشتر ازپتانسیل های مردمی در مقابله با تهدیدهای دشمن

شیراز- مدیر قرارگاه فرهنگی عمار با تاکید براستفاده بیشتر ازپتانسیل های مردمی در مقابله با تهدید های دشمن گفت: باید از ظرفیت های هیئتهای مذهبی بیشتر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی طائب شامگاه دوشنبه  در گردهمایی  بصیرت‌افزایی هیئت‌های مذهبی بیان کرد: مسئولین مربوطه از ظرفیت های هئیات مذهبی به درستی استفاده نکرده اند و حتی در این خصوص هیچ ونه تحقیقات علمی صورت نگرفته است زیرا فعالیت های هیئتهای مذهبی باعث می شود تهدیدهای دشمنان نقش بر آب شود.

وی بابیان اینکه هیئت ها نباید هدفشان را فراموش کنند، افزود: امروزه جامعه اسلامی نیاز دارد در برخورد با  تهاجم های رسانه ای دشمن،تبلیغات دینی ومذهبی خود رابیشتر کنند تا اهداف دشمن نقش بر آب شود.

مدیر قرارگاه فرهنگی عمار ادامه راه امام حسین(ع) را فعالیت های هیئات مذهبی  دانست وافزود: از دل این هیئت‌ها باید زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم شود و امام خمینی(ره) هدف از قیام خود و انقلاب اسلامی ایران را سه هدف مهم دانستند که در ابتدا جمع شدن بساط سلطنت در ایران، برپا شدن جمهوری اسلامی در ایران و انتقال پرچم انقلاب به دست حضرت ولی‌عصر(عج) را مهمترین اهداف بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.

حجت‌الاسلام طائب  با  اشاره به اینکه چنانچه اسرائیل از زمین محو شود زمینه برای ظهور امام زمان(عج) فراهم می شود،گفت:  امروز تمامی اتقاقات شوم کشورهای  دنیا بر پیرامون اسرائیل می‌گردد که گواه این موضوع  رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه با قول مبنی بر حمایت از اسرائیل تعداد آراء خود را افزایش می دهند.

مدیر قرارگاه فرهنگی عمار از دست اندرکاران هیئت‌های مذهبی خواست تا   به فرموده های مقام معظم رهبری گوش فرا دهند وچنانچه مقام معظم رهبری امر کنند.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) فرمودند باید اسرائیل از صفحه روزگار محو شود و امام با تدبیر این حرف را زدند زیرا اسرائیل قوت قلب و مرکز قدرت گروه‌های تکفیری است.

حجت‌الاسلام طائب  با اشاره به تلاش مسلمانان بر مقابله با فعالیت وهابیت گفت: شواهد نشان می دهد که وهابیون به قدرت‌هایی همانند اسرائیل وابسته هستند وچنانچه  مرکز قدرتشان از بین رود نه تنها قدرتشان از بین می رود بلکه با نابودی اسرائیل روبرو خواهیم شد.

مدیر قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به اینکه هم شیعیان و هم اهل سنت کشتن مسلمان را حرام می‌دانند، گفت: متأسفانه وهابی‌ها یا تکفیری‌ها قتل شیعه را به عنوان مشرک حلال می‌دانند زیرا بر این اعتقادند که شیعیان به دلیل احترام به قبر امامان معصوم مشرکند و باید با جریان تکفیری‌ها جنگید.

کد N639072

وبگردی