آفتاب
پناهی:

دوره های آموزشی ادارات اردبیل نیازسنجی می شود

دوره های آموزشی ادارات اردبیل نیازسنجی می شود

اردبیل – معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان اردبیل از نیازسنجی دوره های آموزشی ادارات استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیم پناهی عصر دوشنبه در جلسه تشریح فعالیت های آموزشی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل گفت: این مجموعه به دنبال ارائه دوره های آموزشی مختلف متناسب با نیاز جامعه است.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی در سطح عمومی و در سطح ادارات برگزار می شود، افزود: در هر دو گروه مهمترین نیازها احصا شده و بر اساس آن دوره آموزشی تعریف و برگزار می شود.

به گفته معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان  با توجه به رویکرد این مجموعه به آموزش های تخصصی دوره های مورد نیاز از خود ادارات نیز خواسته شده است.

پناهی در عین حال فعالیت دانشگاه علمی کاربردی جهاد را با آغاز به کار ساختمان جدید مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با احداث این ساختمان تعداد دانشجویان این دانشگاه از ۳۸۰ نفر به هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافته است.

سرپرست مرکز آموزشی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان تصریح کرد: مرکز آموزشی جهاددانشگاهی در ترم جاری از بین ۲۰ مرکز آموزشی علمی و کاربردی استان اردبیل بیشترین میزان جذب دانشجو را داشته است.

وی از آغاز ثبت نام دانشجو در دوره های کاردانی و کاردانی به کارشناسی در بهمن ماه خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر ۹ رشته علمی و کاربردی در حوزه صنعت، خدمات و  بازرگانی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در مرکز آموزشی علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل ارائه می‌شود.

پناهی درخواست ايجاد رشته‌های تحصيلی مدیریت بحران و مهندسی فناوری اطلاعات (گرایش امنیت شبکه) در مقطع کارشناسی ارشد را یادآور شد و افزود: با تدوین این دوره‌ها جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نیز آغاز می شود.

کد N639031

وبگردی