آفتاب
مدیر تیم ملی امید خبر داد/

تشکیل اردوی تیم ملی ب از شنبه هفته آینده

تشکیل اردوی تیم ملی ب از شنبه هفته آینده

مدیر تیم ملی امید از دعوت بازیکنان برای تشکیل اردوی تیم ملی فوتبال "ب" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حبیب کاشانی که برای حضور در جلسه‌ای با نبی دبیر فدراسیون فوتبال در فدراسیون حاضر شده بود در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه قرار است از شنبه هفته آینده بازیکنانی برای تشکیل تیم ملی ب به اردو دعوت شوند درباره اردوی آماده سازی تیم ملی امید گفت: تیم ملی امید هم اکنون در اردوی کیش حضور دارد و امروز محمد مایلی کهن به این تیم اضافه شده است.

وی درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی امید در اردوی کیش نیز خاطرنشان کرد: از بازی‌های تدارکاتی این تیم خبری ندارم و آقای خاکپور در جریان این موضوع قرار دارند.

کاشانی درباره اختلاف محمد مایلی کهن و کارلوس‌ کی‌روش و اینکه احتمال دارد این اختلاف باعث بروز مشکلاتی برای تیم امید شود اظهار کرد: آقای مایلی کهن شخصیت فهمیده و باتدبیری است و مطمئنا شرایط کنونی تیم ملی را درک می‌کند و قطعا هیچ مشکلی در این راستا به وجود نخواهد آمد.

وی در واکنش به این موضوع که آقای مایلی کهن به همراه خاکپور پیش از این هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان را برعهده داشته است و این تیم با هدایت آن‌ها به دسته یک سقوط کرد، گفت: در طول این سال‌ها هم آقای خاکپور و هم آقای مایلی کهن تجربیات زیادی را به دست آورده‌اند و قرار نیست اگر شخصی در جایی کارنامه موفقی نداشت دیگر به کار حرفه‌ای خود ادامه ندهد. امیدواریم با کمک همه مجموعه فوتبال و اصحاب رسانه تیم ملی امید پس از سال‌ها ناکامی به المپیک راه پیدا کند.

انتهای پیام

کد N638909

وبگردی