آفتاب
قاووق:

تکفیری ها هرگز سلاح خود را به سوی اسرائیل نشانه نمی روند

تکفیری ها هرگز سلاح خود را به سوی اسرائیل نشانه نمی روند

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به همسویی جریانهای تکفیری با رژیم صهیونیستی از آمادگی برای مقابله با خطر این گروهها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، شیخ نبیل قاووق معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: تکفیری ها کلیه کسانی که با آنها بیعت نکنند را کافر می شمارند و به احدی رحم نمی کنند و خودروهای بمبگذاری شده به بازار می فرستند و اعراب،کردها،سنی، شیعه و مسیحی را می کشند و فقط به اسرائیلی ها کاری ندارند و اسرائیلی داعش و النصره را خطری برای خود نمی دانند.

وی افزود: میان تکفیری ها و رژیم صهیونیستی ائتلاف برقرار است و افراد مسلح در قنیطره و جولان و سینا به اسرائیلی ها کاری ندارند.آنها در جولان به ارتش سوریه و در سینا به ارتش مصر حمله می کنند و به اسرائیلی ها کاری ندارند.

شیخ قاووق تاکید کرد: در برابر این ائتلاف تکفیری-اسرائیلی چاره ای جز آمادگی برای مقابله با خطری که در کمین لبنان است نداریم. ما از آنها ترسی نداریم اما آنها را مورد بی اهمیتی هم قرار نمی دهیم زیرا آنها خواستار تضعیف مقاومت و محاصره کشورهای مقاوم هستند.تکفیری ها متحمل ضربات مهلکی شده اند.

وی با اشاره به موضوع گفتگو میان حزب الله و جریان المستقبل گفت: با گفتگو می توانیم وحدت ملی را حفظ کنیم و با چالشها مقابله کنیم.

کد N638825

وبگردی