آفتاب

رسوایی‌های اخلاقی در جنایتکارترین گردان ارتش رژیم‌صهیونیستی

رسوایی‌های اخلاقی در جنایتکارترین گردان ارتش رژیم‌صهیونیستی

دادستانی کل رژیم صهیونیستی فرماندهان یکی از جانی‌ترین و خشن‌ترین گردان‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را که مسئول وحشیانه ترین کشتارهای در جنگ اسرائیل علیه نوار غزه است به اتهامات مختلف از جمله تجاوز جنسی و سرقت اموال عمومی تحت بازجویی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که دادستان کل این رژیم پس از افشای رسوایی‌های اخلاقی فرماندهان گردان «جعفاتی» تحقیقات را در خصوص عوفر ونتور، فرمانده این گردان و برخی دیگر از فرماندهان آن به اتهام تجاوز جنسی علیه سربازان زن اسرائیلی و سرقت اموال آغاز کرده است.

در همین راستا یکی از فرماندهان گردانهای ارتش رژیم صهیونیستی، یک افسر و چند سرباز دیگر به اتهام تجاوز جنسی به سربازان زن تحت بازجویی قرارگرفته اند.

براساس این گزارش یک افسر بلند پایه در این گردان اموالی را که آمریکایی‌های یهودی در پی جنگ غزه به ارتش اعطا کرده بودند را سرقت کرده است.

در میان اتهامات مطرح شده علیه یکی از فرماندهان، به این امر اشاره شده است که وی به یک گروه تروریستی یهودی در کرانه باختری سلاح ارسال کرده است تا تروریست‌ها را در اجرای عملیات علیه فلسطینی‌ها یاری کند.

گردان جعفاتی مسئولیت تمام عملیات نظامی در بخش جنوبی نوار غزه و به ویژه دو منطقه "خان یونس" و رفح را برعهده گرفته است.

در ضمن اقدامات وحشیانه این گردان می‌توان به کشتار رفح اشاره کرد که در جریان آن صدها فلسطینی کشته شدند. در جریان این کشتار، نیروهای این گردان مناطق شرقی و مرکزی این شهر را هدف آتش توپخانه‌های سنگین خود قرار دادند.

انتهای پیام

کد N638656

وبگردی