آفتاب
عبدی مطرح کرد:

همه چیز در پرسپولیس درست می‌شود/ اعلام لیست مازاد بعد از خریدها

همه چیز در پرسپولیس درست می‌شود/ اعلام لیست مازاد بعد از خریدها

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تا زمانی‌که خرید بازیکنان جدید قطعی نشود، نمی‌توان از کنار گذاشتن بازیکنان دیگر صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عبدی که صبح امروز دوشنبه در باشگاه پرسپولیس حضور یافته بود، بعد از خروج از باشگاه در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: خودتان که می‌بینید شرایط چگونه است. امیدوارم مشکلات‌مان سریعتر حل شود.

وی با بیان اینکه برای انجام کاری شخصی به باشگاه آمدم و البته بعد از آن با حمید درخشان هم صحبت کرده است، افزود: قول می‌دهم همه چیز درست بشود. پرسپولیس همیشه راهش را پیدا می کند و مشکلات کنار می‌رود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا نگران نیست نحوه برکناری علی دایی برای حمید درخشان و وی هم تکرار شود، گفت: نه فکر نمی کنم. همه مسائلی که در پرسپولیس بود در حال حاضر رو به بهبود است. به عنوان مثال ما در آخرین بازی 9 بازیکن خود را نداشتیم ولی به مراتب از حریف برتر بودیم. نمی شود که با آوردن آقای ایکس همه چیز را درست کرد، ما که چوب جادویی نداریم.

وی ادامه داد: درصد موفقیت یک تیم با بازیکنان خوب، مربیان با دانش و تمرینات و برنامه ریزی مناسب افزایش پیدا می‌کند و صرف یک فاکتور و معیار نمی توان چیزی را تغییر داد.

عبدی در پاسخ به این سئوال که آیا شما اولتیماتومی دریافت کرده‌اید یا خیر؟، گفت: این سئوالاتی است که شما خبرنگاران همیشه از ما می‌پرسید.

وی درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با رضا قوچان‌نژاد هم اظهار کرد: خیر، چنین چیزی نیست. البته این سئوال را باید از حمید درخشان بپرسید چون وی سرمربی است.

"حمید درخشان در طول فصل مدام از تغییرات اساسی در نیم فصل و جدایی چند بازیکن خبر می داد. آیا این اتفاق در نیم فصل قطعی می شود؟" مربی تیم فوتبال پرسپولیس در این باره گفت:  باید اول لیست خرید را داشته باشیم تا بتوانیم فهرست مازاد را اعلام کنیم.

کد N638640

وبگردی