آفتاب
رحیمی:

مسئولیت در نظام اسلامی بهترین فرصت برای خدمت صادقانه به مردم است

مسئولیت در نظام اسلامی بهترین فرصت برای خدمت صادقانه به مردم است

قزوین- معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی مغتنم برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم است و مدیران باید همه تلاش خود را برای جلب رضایت مردم بکار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب رحیمی ظهر دوشنبه در جلسه مدیران و مسئولان شهرستان آوج که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهارداشت: شهدا ولی نعمتان انقلابند و اگر امروز ما و همه کسانی به پست و مسئولیتی رسیده ایم مرهون شهدا هستیم و باید قدردان آنها باشیم.

وی افزود: مسئولیت در نظام اسلامی یک فرصت گذراست که همه باید این مجال را غیمیت شمرده و وظیفه خود را به این نظام و مردم ولایی و خون پاک شهیدان ادا کنیم و بهترین کار خدمت بی منت است.

این مسئول بیان کرد: توجه به معیشت مردم از وظایف مهم دولت خدمتگزار یازدهم است که با کاهش تورم و اجرای برنامه های اقتصادی گامهای مهمی برای تامین معیشت برداشته شده که امیدواریم با همراهی همه اصناف و بازاریان و مردم بتوانیم به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.

اقتصاد مقاومتی راهکار نجات کشور

رحیمی در ادامه به اهمیت پیاده کردن اهداف اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در اقتصاد مقاومتی موضوع ریاضت مطرح نیست بلکه مدیریت مصرف و استفاده بهینه از امکانات محور کار است که باید جدی گرفته شود.

این مسئول یادآورشد: همه ما وظیفه داریم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تکیه بر اقتصاد مقاومتی، پرهیز از اسراف و تبذیر برای تحقق شعار سال و پیشرفت، عمران و آبادانی کشور بیش از گذشته تلاش کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری به آسیبهای اجتماعی ناشی از تهاجم فرهنگی دشمن هم اشاره کرد و اظهارداشت: دشمن با همه امکانات و تجهیزات آشکار و پنهان خود از جمله شبکه های ماهواره ای در صددد است تا باورهای دینی و مذهبی ما را تخریب کند.

وی افزود: در این راستا جوانان کشور از جمله اهداف دشمننان است تا آینده کشور را دچار بحران کنند لذا همه بویژه خاواده ها باید هوشیار باشند و برای مقابله با این تهدید آماده شوند که بهترین کار تقویت اعتقادات دینی و رفتارهای اخلاقی در خانواده و اجتماع است.

این مسئول تصریح کرد: با آموزش و اطلاع رسانی مناسب می توانیم جوانان کشور را در برابر تهاجم فرهنگی غرب مصون کنیم و ترویج فرهنگ شهادت و جبهه و جنگ و تقویت باورهای دینی و اسلامی بهترین راهکار برای کاهش آسیبهاست.

رحیمی یادآورشد: مردم ایران با داشتن روحیه و رفتار بسیجی قادرند همه موانع پیشرفت را از مسیر بردارند و در برابر مشکلات و تهاجم فرهنگی غرب نیز سربلند باشند.

در این جلسه مسئولین و مدیران شهرستان آوج در خصوص مشکلات منطقه از جمله کمبود امکانات و نیروی انسانی درادارات، شیب تند مسیر ورودی شهر آوج و بروز سوانح جاده ای نکاتی را مطرح کردند و خواستار حل آنها شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در ادامه با حضور در  مسجد علی بن ابیطالب(ع) شهر آوج در جمع مردم ولایتمدار این شهر سخنرانی کرد.

کد N638545

وبگردی