آفتاب
یونسی در گفتگو با مهر اعلام کرد

مجمع عمومی «ندای ایرانیان» قبل از پایان سال/احتمال انتخاب دبیرکل موقت

مجمع عمومی «ندای ایرانیان» قبل از پایان سال/احتمال انتخاب دبیرکل موقت

سخنگوی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه در حال حاضر یک شورای مرکزی موقت برای حزب تشکیل شده است گفت: احتمال دارد بزودی یک دبیر کل موقت برای حزب ندا انتخاب شود.

حسن یونسی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر که مجمع عمومی این حزب تا پایان سال 93 برگزار خواهد شد اظهار داشت: ما بر اساس آیین‌نامه وزارت کشور بنا داریم طی ماه‌های بهمن و اسفند سال جاری مجمع عمومی و کنگره حزب ندای ایرانیان را برگزار کنیم.

وی افزود: ما امروز در تلاش هستیم تا تشکیلات حزب ندای ایرانیان شکل رسمی به خود بگیرد و همچنین شاخه‌های استانی این حزب نیز تشکیل شود.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان محور مجمع عمومی و کنگره این حزب را انتخاب اعضای شورای مرکزی و تصویب مرامنامه و اساسنامه حزب اعلام کرد و گفت: در مجمع عمومی پروانه دائمی فعالیت حزب ندای ایرانیان نیز تصویب و صادر خواهد شد.

یونسی با بیان اینکه در حال حاضر یک شورای مرکزی موقت برای حزب ندای ایرانیان تشکیل شده است خاطر نشان کرد: انتخاب دبیر کل در نشست مجمع عمومی صورت خواهد گرفت اما احتمال دارد که در آینده ای نزدیک و تا قبل از برگزاری کنگره و مجمع عمومی یک دبیر کل موقت برای حزب ندا انتخاب شود.

وی همچنین به موضوع پیوستن این حزب به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اشاره و تاکید کرد: ما در حال رایزنی با شورای هماهنگی اصلاحات جهت پیوستن به این شورا هستیم ولی در نهایت هرگونه تصمیم گیری در این زمینه با نظر جمعی اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان صورت می‌گیرد.

کد N638509

وبگردی