آفتاب
ایمانی:

90 خبرنگار وعکاس سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی را اطلاع رسانی می کنند

90 خبرنگار وعکاس سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی را اطلاع رسانی می کنند

بیرجند- مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی از پوشش خبری و تصیری سفر رئیس جمهور توسط 90 خبرنگار و عکاس پوشش خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی ایمانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: عکاسان و خبرنگاران معرفی شده از از رسانه های نوشتاری، دیداری و شنیداری سراسری و استانی هستند.

 به گفته وی فعالان رسانه ای از خبرگزاری‎های فعال، روزنامه‏ های کثیرالانتشار و محلی، نشریات محلی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز استان، خبرنگاران اعزامی از تهران و پایگاه اطلاع رسانی دولت در این سفر برای اطلاع رسانی به مردم حضور دارند.

 وی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور همزمان با چهارشنبه هفته جاری انجام می شود، تصریح کرد: مقدمات لازم برای تهیه و انتشار لحظه به لحظه برای خبرنگاران فراهم شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی به نقش اطلاع رسانی در پیشرفت و توسعه کشور و استان اشاره کرد و بیان داشت:اطلاع رسانی دقیق و صحیح به مردم استان در این دور از سفرها اهمیت ویژه‎ای دارد

وی با بیان اینکه دیدار مردمی رئیس جمهور در روز چهارشنبه ساعت هشت صبح در محل استادیوم آزادی بیرجند خواهد بود، گفت: مردم با حضور پرشور و گسترده در استقبال از رئیس‎ جمهور و هیئت دولت، خدمات و تلاش‌های گسترده آنان در راستای توسعه و آبادانی نقاط مختلف کشور را ارج نهاده و آنان را نسبت به ادامه و تداوم تلاش‎ها دلگرم‎تر کنند.

کد N638208

وبگردی