آفتاب
سلطانی‌فر:

زیرساخت‌های گردشگری در عسلویه توسعه می‌یابد

زیرساخت‌های گردشگری در عسلویه توسعه می‌یابد

بوشهر - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: زیرساخت‌های گردشگری در عسلویه توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی‌فر یکشنبه‌شب در نشست بررسی وضعیت گردشگری شهرستان عسلویه اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سطح کشور صورت گرفته است و طرح‌های بسیار مهمی در دست اجرا است.

وی ادامه داد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه گردشگری است و باید با مشارکت بخش خصوصی این ظرفیت‌ها برای حضور گردشگران آماده شود و زیرساخت‌های گردشگری در این استان توسعه یابد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ظرفیت‌های بالای گردشگری در شهرستان عسلویه اشاره کرد و بیان داشت: پارس جنوبی به عنوان قطب صنعت و انرژی کشور می‌تواند محلی برای حضور گردشگران باشد.

وی از تلاش برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در عسلویه و مناطق اطراف آن خبر داد و اذعان داشت: توسعه گردشگری ساحلی را با جدیت در دستور کار داریم و طرح‌های مختلفی در این زمینه اجرا می‌شود.

معاون رئیس جمهور از راه‌اندازی اداره میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان عسلویه خبر داد و تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری در این شهرستان استفاده خواهیم کرد.

حسین علی‌زاده مشاور فرماندار عسلویه و دستیار مدیرعامل منطقه ویژه پارس نیز در این نشست بر لزوم راه‌اندازی اداره میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان عسلویه تاکید کرد و افزود: شهرستان عسلویه و صنعت نفت حمایت لازم را از توسعه گردشگری در این شهرستان خواهند داشت.

کد N637945

وبگردی