آفتاب
سیروس دین محمدی در گفتگو با مهر:

دنبال سوء استفاده نیستیم/ قرار شده حکم سرمربیگری را بزنند

دنبال سوء استفاده نیستیم/ قرار شده حکم سرمربیگری را بزنند

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به اظهار نظر دادکان تاکید کرد: ما دنبال سوء استفاده نیستیم.

سیروس دین محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص واکنش‌های صورت گرفته نسبت به اظهار نظر وی مبنی بر حضور در راس کادر فنی تیم بین دانشگاهی بیان کرد: من نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را مطرح کردند. ما که سر خود حرف نمی‌زنیم و بعد از مذاکراتی که داشتیم این موضوع را مطرح کردیم.

وی اضافه کرد: پاسخ حرف‌های آقای دادکان را بهتر است دکتر قدیمی بدهد چونکه ایشان با ما مذاکره کرده و ما را انتخاب کرده است. این موضوع به دانشگاه آزاد یا فدراسیون ملی دانشجوی ربطی پیدا نمی‌کند و مربوط به تیم ورزش های بین دانشگاهی است اما دوستان دیگر واکنش نشان دادند.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه دادکان گفته است وی و باقری به دنبال سوء استفاده از تیم دانشجویی هستند، گفت: این تیم چه تحفه‌ای است که به دنبال سوء استفاده از آن باشیم؟ اصلا کاری به این مسایل نداریم و تحت هیچ شرایطی به دنبال سوء استفاده نیستیم.

دین محمدی افزود: آقای قدیمی با ما مذاکره کرد و به توافق هم رسیدیم. قرار است مسابقات بین دانشگاهی جهان اردیبهشت ماه آینده در بلژیک برگزار شود که حکم مربیگری ما را به زودی صادر می‌کنند تا این تیم را برای مسابقات یاد شده آماده کنیم.

کد N637899

وبگردی