آفتاب
هاشمی با مهر مطرح کرد:

جزئیات بارندگیهای ۲۴ ساعت گذشته در لرستان/ بارشها به ۱۵۷ میلی متر رسید

جزئیات بارندگیهای ۲۴ ساعت گذشته در لرستان/ بارشها به ۱۵۷ میلی متر رسید

خرم آباد - مدیر کل هواشناسی استان لرستان با اشاره به جزئیات بارندگیهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته از افزایش بارشها به ۱۵۷ میلی متر خبر داد.

سید محمد ناصر هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات بارندگیها طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان اظهار داشت: میانگین بارشهای ثبت شده در ایستگاههای هواشناسی استان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ میلی متر بوده است.

وی با بیان اینکه میزان بارش باران در خرم آباد در این مدت ۱۱میلی متر بوده است افزود: همچنین این میزان در شهرستان بروجرد ۱۰ میلی متر به ثبت رسیده است.

مدیر کل هواشناسی استان لرستان همچنین میزان بارندگی در شهرستانهای الیگودرز، کوهدشت، پلدختر و دورود را به ترتیب ۳ میلی متر، ۷ میلی متر، ۲ میلی متر و۷ میلی متر عنوان کرد.

هاشمی با اشاره به بارش ۱۰میلی متری باران در شهرستان الشتر بیان داشت: این میزان در شهرستان رومشکان ۴ میلی متر و شهرستان ازنا ۳ میلی متر بوده است.

وی یادآور شد: میزان بارش باران در ایستگاه هواشناسی شول آباد ۹ میلی متر و سپیددشت ۶ میلی متر به ثبت رسیده است.

مدیر کل هواشناسی استان لرستان با بیان اینکه امروز برخی ارتفاعات استان نیز با بارش برف سپیدپوش شد عنوان کرد: در شهرستان ازنا نیز بارش رگباری برف را داشتیم که چندان قابل ملاحظه نبود.

هاشمی با بیان اینکه میزان بارش باران طی سال زراعی جاری در استان به ۱۵۷ میلی متر رسیده است افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد و نسبت به بلند مدت نیز ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی یادآور شد: مطابق پیش بینی های هواشناسی بارش باران در استان لرستان تا امشب ادامه خواهد داشت و تا آخر هفته سامانه بارش زایی نخواهیم داشت.

کد N637831

وبگردی