آفتاب

تلاش ناکام برای ترور یکی از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تونس

تلاش ناکام برای ترور یکی از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تونس

منابع امنیتی تونس از تلاش ناکام برای ترور "الباجی قائد السبسی"،‌ نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور در اطراف منزلش خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نوشته روزنامه الشروق تونس، یک منبع امنیتی تونسی اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور موفق شدند یک برنامه تروریستی برای ترور الباجی قائد السبسی، رهبر حزب ندای تونس و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور را که برای هدف قرار دادن وی در منزلش در شهر «سکره» در استان «اریانه» برنامه ریزی شده بود، ناکام بگذارند.

به گزارش این منابع، پس از انتشار اخبار موثق در خصوص تلاش برخی افراد برای هدف قرار دادن وی، نیروهای امنیتی زیادی در اطراف منزل وی مستقر شدند.

همچنین ایست‌های بازرسی بیشتری در اطراف راه‌های منتهی به منزل وی ایجاد شد. منابع مذکور جزئیات دیگری در خصوص این برنامه یا چگونگی اجرای آن و حتی طرف‌هایی که دست به چنین اقدامی زده‌اند، نداد.

الباجی قائد السبسی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تونس است که در دور اول انتخابات توانست بر المنصف المرزوقی، رئیس جمهور کنونی تونس پیروز شود و امروز (یکشنبه) نیز دور دوم این انتخابات برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N637205

وبگردی