آفتاب
افسانه ماهیان مطرح کرد:

باید به وعده‌هایشان عمل می‌کردند

باید به وعده‌هایشان عمل می‌کردند

افسانه ماهیان از عمل نکردن مسئولان به تعهدات جشنواره تئاتر فجر سال گذشته برای اجرای نمایش «سه جلسه تراپی و یک مهمانی» گلایه کرد.

این کارگردان تئاتر که این روزها نمایش «هم‌هوایی» را با بازی ستاره اسکندری، الهام کردا و باران کوثری در تالار شمس اجرا می‌کند، در گفت‌وگویی با خبرنگار تئاتر ایسنا، بیان کرد: در جشنواره تئاتر فجر امسال «هم‌هوایی» را اجرا می‌کنم، آن هم فقط به این دلیل که این نمایش آماده است.

ماهیان با تأکید بر اینکه حاضر نیست نمایش جدیدی را برای اجرا در جشنواره تئاتر فجر آماده کند، گفت: سال گذشته نمایش «سه جلسه‌تراپی و یک مهمانی» را که نوشته نغمه ثمینی بود، در بخش چشم‌انداز جشنواره اجرا کردیم. این اثر که مورد استقبال قرار گرفت در پنج بخش کاندید شد و در سه بخش هم جایزه گرفت.

او ادامه داد: با توجه به اینکه این نمایش در بخش چشم‌انداز جشنواره اجرا شد و در واقع جزو چشم‌انداز نمایش‌های سال 93 محسوب می‌شد، باید امسال در تئاترشهر روی صحنه می‌رفت، اما متأسفانه نوبت اجرا هنوز به آن نرسیده است.

ماهیان اضافه کرد: البته می‌شد این نمایش را در تالار «شمس» اجرا کنم، اما آن وقت تعهد مدیران چه می‌شد؟ چون آن‌ها باید به آنچه وعده داده بودند، عمل می‌کردند.

وی تأکید کرد: بنابراین «هم‌هوایی» را که اکنون آماده دارم در فجر هم اجرا می‌کنم و حاضر نیستم غلط سال گذشته را فعلا تکرار کنم.

به گزارش ایسنا،‌ نمایشنامه «سه جلسه تراپی و یک مهمانی» با برداشت از یکی از داستان‌های موراکامی نوشته شده و به گفته ماهیان یکی از متفاوت‌ترین متن‌های نغمه ثمینی است.

انتهای پیام

کد N637161

وبگردی