آفتاب
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت:

برگزاری رقابت‌های واترپلوی جام باشگاه‌های آسیا در سطح بالایی بود

برگزاری رقابت‌های واترپلوی جام باشگاه‌های آسیا در سطح بالایی بود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تشکر از مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون شنا بابت برگزاری خوب رقابت‌های واترپلوی جام باشگاه‌های آسیا ابراز امیدواری کرد تیم های ورزشی ایران همواره در رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی بدرخشند.

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد در حاشیه مراسم اهدای جوایز تیم‌های برتر دهمین دوره رقابت‌های واترپلوی جام باشگاه‌های آسیا طی سخنانی با تسلیت رحلت پیامبر بزرگ اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) اظهار کرد: لازم می‌دانم به نمایندگی از همکارانم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان و استاندار زنجان و همچنین جامعه ورزشکاران از تلاش‌های فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و همچنین رییس این فدراسیون بابت برگزاری شایسته دهمین دوره رقابت‌های واترپلوی جام باشگاه‌های آسیا قدردانی کنم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از برگزاری خوب این رقابت‌های گفت: گزارش‌هایی که بنده دریافت کردم حاکی از برگزاری خوب این رقابت‌ها و رضایت تیم‌های شرکت‌کننده است. مطمئنا این رقابت‌ها باعث ارتقای هرچه بیشتر ورزش واترپلو در آسیا و جهان خواهد بود. ان‌شاالله در آینده نیز شاهد برگزاری چنین رقابت‌هایی در ایران باشیم.

وی در پایان با تبریک کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها توسط تیم زرین معدن آسیا به مسئولان و مردم زنجان و طرفداران واترپلو گفت: امیدوارم تیم‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران همواره در رقابت‌های آسیایی و جهانی بدرخشند و بر سکوهای نخست قرار گیرند. همچنین جا دارد از تلاش‌ها و حمایت‌های دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان و معاونانش قدردانی کنم.

انتهای پیام

کد N637049

وبگردی