آفتاب

مفتی اعظم عربستان: دشمنان می‌خواهند امت اسلام را متفرق کنند

مفتی اعظم عربستان: دشمنان می‌خواهند امت اسلام را متفرق کنند

مفتی اعظم عربستان با تاکید بر ضرورت مبارزه با تروریسم عنوان داشت که سازندگان سلاح، محصولات خود را در سرزمین مسلمانان آزمایش می‌کنند و دست به کشتار آنها می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ، مفتی اعظم عربستان و رئیس هیات بلندپایه علمای این کشور تاکید کرد که همگان باید صادقانه در برابر منحرفان گمراه که از طریق خونریزی به اهداف خود دست پیدا می‌کنند، بایستند. این اقدامات بسیار بد و ناپسند و غیرقابل توجیه بوده و معتقدیم که این افراد دست به خیانت بزرگی زده‌اند.

وی در ادامه افزود: کشتار مردم بدون دلیل از علامت‌های قیامت به شمار می‌آید. ما باید تقوا پیشه کنیم. مسلمانانان باید با یکدیگر همکاری کنند تا تروریسم را از بین ببرند. وجود این بلایا در بلاد مسلمین یک مصیبت بزرگ است. چرا کسانی که این بمب‌ها را ساخته‌اند از بلاد مسلمین برای آزمایش اسلحه‌های خود استفاده می‌کنند؟ و مسلمانان را به ناحق می‌کشند و اموال آنها را از بین می‌برند؟

مفتی اعظم عربستان تاکید کرد: این جزو مصیبت‌های مسلمانان است که به یاری دشمنانشان بروند و علیه امت خود عمل کنند این یک لکه ننگ است که باید از آن پاک شویم چراکه اسلام دین ضدتروریسم و بدی است و به جان مسلمانان و دیگران احترام می‌گذارد.

وی در ادامه افزود: این کشتار ما را عمیقاً متاسف می‌کند متاسفانه این افراد نسبت به انجام اقدامات جنایتکارانه مبادرت می‌کنند این انفجارها را که صدها کشته بی‌گناه به جای می‌گذارد به مسلمانان نسبت می‌دهند و این جزو مصیبت‌های ما است. دشمنان اسلام می‌خواهند با این اقدامات امت اسلامی به ویژه اهل تسنن را خوار و متفرق کنند. برخی شبکه‌ها و سریال‌ها این اقدامات جنایتکارانه را گسترش می‌دهند و این نادرست است.

انتهای پیام

کد N636910

وبگردی