آفتاب
صبح امروز؛

حضور نوه و یادگار امام راحل(ره) در قزوین

حضور نوه و یادگار امام راحل(ره) در قزوین

استاندار قزوین و مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه جمعی از مدیران از حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی خمینی نوه و یادگار امام راحل(ره) در قزوین استقبال کردند.

استاندار قزوین و مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه جمعی از مدیران از حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی نوه و یادگار امام راحل(ره) در قزوین استقبال کردند.

به گزارش ایلنا؛ حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی، نوه و یادگار امام راحل(ره)، امروز و در سفر یک روزه به استان قزوین مورد استقبال مرتضی روزبه استاندار، حجت‌الاسلام قدرت‌الله علیخانی مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

نوه امام راحل در بدو  ورود مرقد مطهر حسین بن علی‌بن موسی‌الرضا، فرزند بلافصل حضرت ثامن الحجج (ع) را زیارت و با حضوردر مزار آیت‌الله زرآبادی برای ایشان فاتحه‌ای قرائت کرد.

یاد گار امام راحل در ادامه با حضور در گلزار شهدای قزوین به مقام والای شهیدان و سرلشگرخلبان شهید عباس بابایی ادای احترام کرد و در ادامه به همراه مجموعه همراهان در دفتر آیت‌الله باریک‌بین حاضر شد و با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام سیدعلی خمینی در ادامه با حضور در منزل شهیدان مسعود و محمود فانی و شهیدان قربانعلی و کاظم کوچک‌تبار با خانواده‌های این شهیدان دیدار کرد.

دیدار با آیت‌الله محمدی تاکندی نماینده سابق استان در مجلس خبرگان رهبری و از اساتید برجسته حوزه های علمیه، بازدید از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و حضور و سخنرانی در حسینیه یادگار امام به مناسبت 28 صفر٬ سالروز رحلت پیامبراکرم (ص) و شهادت امام حسن(ع) از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی در سفر یک روزه به قزوین است.

کد N636645

وبگردی