آفتاب
در پی واژگونی خودرو/

پنج سرنشین پراید در خراسان شمالی زنده در آتش سوختند

پنج سرنشین پراید در خراسان شمالی زنده در آتش سوختند

بجنورد- رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: در پی واژگونی و آتش گرفتن خودروی پراید در محور بجنورد- شیروان پنج سرنشین این خودرو کشته شدند.

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وقوع سانحه مرگبار رانندگی در محور بجنورد- شیروان در استان خراسان شمالی، اظهار داشت: در این سانحه که صبح جمعه روی داد یک خودرو سواری پراید با پنج سرنشین خانم در ۲۵ کیلومتری محور بجنورد به شیروان واژگون شد و با آتش گرفتن خودرو هر پنج سرنشین آن زنده در آتش سوختند.

وی اضافه کرد: در این سانحه سواری پراید بعد از برخورد با حفاظ پل واژگون شده و دچار آتش سوزی می شود که در این سانحه، راننده خودروی پراید به همراه چهار سرنشین دیگر که همگی خانم بودند، زنده در آتش می سوزند.

سرهنگ حسین زاده افزود: بر اساس بررسی کارشناسان پلیس راه علت این حادثه، بی احتیاطی از جانب راننده خودروی پراید به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

به گفته وی تشخیص هویت دقیق اجساد به دلیل شدت سوختگی امکان پذیر نیست اما اکنون خانواده های آنها اعلام کرده اند که چهار سرنشین خانم خودرو به همراه دختربچه ۱۰ ساله به سمت مشهد مقدس در حرکت بوده اند.

سرهنگ حسین زاده در مورد علت آتش گرفتن خودرو نیز اظهار داشت: این موضوع در دست بررسی است اما با توجه به سالم بودن کپسول سی ان جی خودرو این احتمال که کپسول سی ان جی باعث ایجاد آتش سوزی شده رد شده است .

وی اضافه کرد: همچنین در گزارش اولیه سانحه رانندگی نیز آمده که گاز پیک نیک در داخل خودرو موجود بوه اما با شرایط مشاهده شده پیک نیک نمی تواند علت آتش سوزی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، خودروی آتش گرفته به بجنورد منتقل شده و مسئولان سازمان آتش نشانی شهرداری بجنورد نیز اعلام کرده اند که علت آتش گرفتن خودروی پراید در دست بررسی است.

مرضیه مهرتاش، مسئول روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی نیز گفته که کارشناسان پزشکی قانونی استان سرگرم بررسی تعیین هویت پنج سرنشین فوتی خودرو پراید هستند اما شدت سوختگی تعیین هویت آنان را دشوار کرده است.

به گفته وی اجساد سرنشینان این خودرو به دلیل آتش سوزی از لحاظ ظاهری غیر قابل شناسایی است و نیاز به دقت نظر بیشتر کارشناسان پزشکی قانونی استان برای تعیین هویت دارد.

کد N636224

وبگردی