آفتاب
نوبخت:

دستاوردهای پژوهشی دانشجويان اميدبخش رفع نگرانی ها در هيئت دولت

دستاوردهای پژوهشی دانشجويان اميدبخش رفع نگرانی ها در هيئت دولت

کیش - معاون برنامه ريزی ونظارت راهبردی رئيس جمهور از دستاوردهای علمي و پژوهشی دانشجويان دانشگاه به عنوان ره آوردی ارزشمند برای وزرای كشور درهيئت دولت ياد كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر نوبخت در بازدید از دستاوردهای علمی وپژوهشی دانشجویان پردیس بین الملل كیش دانشگاه تهران با اشاره به اهمیت جایگاه پژوهش در رشد علم و فناوری به عنوان عامل مهم در رونق اقتصادی و درآمد زایی در كشور گفت: این بازدید كوتاه از دستاوردهای علمی وپژوهشی دانشجویان پردیس بین الملل كیش دانشگاه تهران بسیار برانگیزه و امیدواری من افزود و این موضوع ره آوردی ارزشمند برای وزرای كشور در هیئت دولت است كه بسیاری از نگرانیهای آنان در حوزه فناوری و علمی مرتفع می شود.

وی تاكید كرد: جای بسی خرسندی است كه در جزیره كوچك كیش و در پردیس بین الملل كیش دانشگاه تهران شاهد دستاوردهایی بودیم كه مسئولان كشور در بین دانشگاه ها و موسسات مختلف آموزش عالی در شهرهای بزرگ و كوچك كشور در جست و جوی آن بودند.

دكتر نوبخت از حركت پرشتاب در مسیر توسعه یافتگی به عنوان هدف اصلی مراكز آموزش عالی كشور یاد كرد و افزود: توسعه ای كه در پی آن هستیم نیازمند سرمایه است و با توجه به كمبود سرمایه در همه كشورها، پژوهش به عنوان عنصر ارزشمند و عامل ایجاد سرمایه مدنظر همه كشورهاست.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با اشاره به بازدیدهای انجام شده از پردیس های دانشگاهی گفت: بی شك پردیس بین الملل كیش دانشگاه تهران نسلی جدید از دانشگاهی ریشه دار است كه همگام با هزاره سوم و فناوری های روز دنیا پیش می رود.

وی در پایان سخنانش ضمن تبریك به حسن انتخاب دانشجویان این دانشگاه از زحمات وتلاش های دلسوزانه دكتر ضرغام ریاست پردیس بین الملل كیش دانشگاه تهران تقدیر و تشكر كرد.

گفتنی است در دومین نمایشگاه پژوهشی پردیس بین الملل كیش دانشگاه تهران دانشجویان رشته های مختلف این دانشگاه به ارائه آخرین پژوهش ها، دستاوردهای علمی، اختراعات، مقالات و طرح های پیشنهادی در زمینه های گوناگون پرداختند.

کد N636013

وبگردی