آفتاب

واکنش پرستویی به یک اظهار نظر/نظر پوتین درباره توافق هسته ای/درگذشت کدام هنرمند تکذیب شد؟

واکنش پرستویی به یک اظهار نظر/نظر پوتین درباره توافق هسته ای/درگذشت کدام هنرمند تکذیب شد؟

چند روز پس از صحبت‌های محمدرضا شریفی‌نیا درباره بازیگران سینمای ایران و نقش‌هایی که به او پیشنهادشده، پرویز پرستویی به این سخنان واکنش نشان داد و گفت درجایی که شریفی‌نیا باشد پا نخواهد گذاشت.

پرویز پرستویی که نقش رضا مارمولک را اجرا کرده، حالا به شریفی‌نیا پاسخ داده و گفته که «خدا آن روز را نیاورد که بخواهم جایگزین شریفی‌نیا شوم.» مشروح اظهارات پرستویی را اینجا ببینید.

ویدئویی اخیرا منتشر شده که نشان می دهد که تاکنون بیش از هزار و 400 تروریست زخمی که در سوریه علیه نظام و مردم این کشور می جنگند، در مراکز درمانی رژیم صهیونیستی مداوا شده اند. این ویدئو را اینجا ببینید.

ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه با بیان اینکه کشورهای پنج بعلاوه یک به توافق با ایران بسیار نزدیک هستند، گفت: برای توسعه روابط و همکاری های روسیه با ایران تلاش می کنیم وتوافق هسته ای سبب تقویت همکاری ها خواهد شد.بخشی از اظهارات او را اینجا ببینید.

از ظهر امروز دوباره خبر درگذشت محمدعلی کشاورز در شبکه‌های اجتماعی پیچید.اما پرستار شخصی محمدعلی کشاورز دوباره این خبر را تکذیب کرد. اینجا را ببینید.

تمامی سرمایه گذارانی که طی سه هفته گذشته اقدام به خرید طلا، سکه و دلار کرده اند، بیش از سرمایه گذاران در بورس سود بدست آورده اند. گزارش خبرآنلاین درباره بازارهای سرمایه را اینجا ببینید.
کد N635711

وبگردی