آفتاب
داورزنی:

فحاشی به دهقان، کار زیبنده‌ای برای تماشاگران نبود

فحاشی به دهقان، کار زیبنده‌ای برای تماشاگران نبود

قم - سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با بیان اینکه بازی در چنین جوی برابر تماشاگران قمی دشوار است گفت: فحاشی به دهقان، کار زیبنده‌ای برای تماشاگران نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا داورزنی پس از پایان دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و شهید منصوری در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور که شامگاه جمعه در قم برگزار شد اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی برابر ماهان تندیس در پیش داریم زیرا ماهان تیمی ریشه دار است که برای برد به میدان می‌آید اما تلاش بازیکنان ما سبب شد ۳ امتیاز شیرین این بازی را به دست آوریم.

وی افزود: تا آخرین لحظه جنگیدیم و اعتقاد من است که تیم ما مستحق برد برابر ماهان تندیس بود و شایستگی ما برای کسب پیروزی بیشتر بود.

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در مورد روی زمین افتادن دروازه‌بان این تیم گفت: دهقان بازیکن تیم ماهان بوده و بازی در چنین جوی برابر تماشاگران قمی دشوار است اما درست نبود بازیکنی که چند سال در قم بازی کرده مورد فحاشی قرار بگیرد.

داورزنی تصریح کرد: دهقان در بیشتر صحنه‌هایی که روی زمین افتاد واقعا مصدوم شده بود گرچه این روش هم نوعی تاکتیک است و او با کارت زرد جریمه شد.

وی عنوان کرد: داوری این بازی خیلی سخت بود اما در کل از داوری راضی بودیم و بازی مشکل خاصی نداشت.

کد N635686

وبگردی