آفتاب
فتحعلی در دیدبار با رئیس تجمع وحدت اسلامی لبنان:

در هیچ شرایطی نباید از فلسطین غافل شویم

در هیچ شرایطی نباید از فلسطین غافل شویم

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان گفت:مساله مهم این است که درهیچ شرایطی نباید از دشمن اصلی جهان اسلام یعنی رژیم صهیونیستی غافل شویم و همواره توجه مان به سمت فلسطین باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عمر غندور رئیس تجمع وحدت اسلامی لبنان به همراه اعضای دفتر سیاسی و مسئولان این تجمع با محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار وگفتگو کردند.

در این دیدار رئیس تجمع وحدت اسلامی  با اشاره به تحولات منطقه از حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از مظلومین جهان خصوصا فلسطین تقدیر وتشکر کرد واعلام کرد که برای ما ثابت شده است که جمهوری اسلامی ایران در راستای  وحدت اسلامی بدون توجه به مسائل قومی ومذهبی، از همه مظلومان جهان حمایت کرده واولین کشوری بود که سفارت رژیم صهیونیستی در تهران را به سفارت فلسطین تغییر داد.

عمرغندور همجنین افزود:لازم است دراین شرایط که دشمنان جهان اسلام به دنبال ایجاد تنش ودرگیریهای مذهبی هستند، ما نیزباید بر اقدامات خود در راستای کاهش تنش بیفزاییم وچهره واقعی تکفیریها را برای همه نشان دهیم وبرگزاری کنفرانس مبارزه با تکفیریها که با مشارکت بیش از300عالم دینی اخیر درقم برگزار شد از اقدامات مهم وتاثیر گذار جمهوری اسلامی ایران در این راستا بود که امیدواریم این اقدامات ادامه یابد.

محمدفتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز از تلاشهای تجمع وحدت اسلامی لبنان در راستای ایجاد همبستگی بیشتر بین فرق مختلف اسلامی تقدیر وتشکر کرد و آن را لازم و ارزشمند دانست .

سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدامات کشورمان در راستای وحدت اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران از هیچ اقدامی در راستای وحدت اسلامی امت اسلام فروگذار نکرده وبیشترین حمایتهای ما از برادران اهل سنت در غزه در شرایطی بود که ما درگیر جنگ تحمیلی بودیم ویا در ماه های اخیر مواجه با تهدید  داعش وجریانات تروریستی در جوار مرزهایمان اما با تاکیدات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و دولت محترم بخصوص رئیس محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی هیچگاه از مساله فلسطین که مساله اصلی جهان اسلام است غافل نشدیم.

وی افزود :مساله مهم این است که درهیچ شرایطی نباید از دشمن اصلی جهان اسلام یعنی رژیم صهیونیستی غافل شویم و همواره توجه مان به سمت فلسطین باشد.

کد N635468

وبگردی