آفتاب
خسروی:

اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر هجمه‌ها مقاوم می‌کند

اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر هجمه‌ها مقاوم می‌کند

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: با اقتصاد مقاومتی در مقابل دسیسه‌ها و هجمه‌های دولت‌های غربی و عربی مقاوم می‌شویم.

ابوالقاسم خسروی درگفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه خراسان اظهارکرد: با بر طرف کردن کمبود و کاستی‌های اقتصادی کشور از طریق اقتصاد مقاومتی باید احتیاج اقتصاد داخلی به نفت را کاهش داد و سیاستهای اقتصادی کشور را بر محور تولید ملی و خودکفایی اقتصادی سوق دهیم.

خسروی با اشاره به اینکه اعتماد کامل به مردم و ایجاد زمینه‌های سرمایه گذاری برای بخش خصوصی با حفظ امنیت، اصول و ارزش‌های لازم جهت ورود به عرصه فعالیت‌های اقتصادی گفت: مهمترین عامل پیروزی انقلاب در عرصه‌های مختلف حضور همیشگی مردم در صحنه بوده، بنابراین با همین تجربه غنی باید اقتصاد و مدیریت اقتصاد را به مردم و بخش خصوصی واگذار کرد.

وی با اشاره به اینکه با اقتصاد مقاومتی می‌توان تحریم‌های دولت‌های غربی را به زانو در آوریم، افزود: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بویژه در بحث اصلاح الگوی مصرف، اقتصاد بدون نفت، توجه به اقتصاد دانش بنیان و حمایت از تولید داخلی و تولید کیفی را با مدیریت جهادی و عزم ملی باید به گفتمان غالب جامعه تبدیل نماییم و سبک زندگی جامعه را بر اساس آن طراحی کنیم، تا شاهد موفقیت سیاست‌های ابلاغی رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی باشیم.

این عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: آنچه که امروز برای جامعه ما ضروری است اتحاد و حرکت بر مدار بیانات رهبری است و این دو اصل می تواند قفل‌های اقتصادی را باز کند.

انتهای پیام

کد N634847

وبگردی