آفتاب
جام حذفی اسپانیا؛

اتلتیکو مادرید با تساوی صعود کرد/ دربی حذفی شکل گرفت

اتلتیکو مادرید با تساوی صعود کرد/ دربی حذفی شکل گرفت

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با وجود تساوی مقابل تیم گمنام هاسپیتلت به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی اسپانیا راه یافت و حریف رئال مادرید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم اتلتیکو مادرید پنجشنبه شب در ورزشگاه ویسنته کالدرون دیدار برگشت خود مقابل تیم هاسپتلت را در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی اسپانیا برگزار کرد که در پایان برابر این تیم 2 - 2 متوقف شد.

ماریون مانژوکیچ هر دو گل اتلتیکو مادرید را در دقایق 19 و 74 به ثمر رساند اما روبن آلکاراز در دقایق 68 و 84 دو بار دروازه تیم اتلتیکو را گشود تا گل‌های مانژوکیچ اینگونه پاسخ داده شود. دیدار رفت دو تیم با حساب 3 بر صفر به سود اتلتیکو مادرید خاتمه یافته بود برای همین سیمئونه به بسیاری از ستاره‌های خود در بازی برگشت استراحت داد.

بدین ترتیب با صعود اتلتیکو، دربی سنتی مادرید خیلی زود در جام حذفی شکل گرفت و تیم های رئال و اتلتیکو مادرید حساس‌ترین بازی این مرحله را برگزار خواهند کرد.

در دیگر بازی که پنجشنبه شب همزمان با جدال اتلتیکو مادرید برابر هاسپیتلت برگزار شد تیم الچه با تنها گل دقیقه 6 آدریان مورالس گونزالس از سد وایادولید برنده شد.

کد N634801

وبگردی