آفتاب
یوسفی:

تعامل دو سویه صنعت‌ نفت و مردم شهرستان عسلویه شکل گرفته است

تعامل دو سویه صنعت‌ نفت و مردم شهرستان عسلویه شکل گرفته است

بوشهر - مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: تعامل دو سویه صنعت نفت و مردم شهرستان عسلویه شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی عصر پنجشنبه در نشست با ائمه جمعه اهل سنت و اعضا شورای اسلامی شهرستان عسلویه اظهار داشت: توسعه هر منطقه نیازمند توجه ویژه به محیط پیرامونی و مردم آن منطقه است که صنعت نفت توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد.

وی مردم شهرستان عسلویه را میزبانانی بسیار خوب برای منطقه ویژه پارس توصیف کرد و ادامه داد: اتحاد و وفاق و همدلی بسیار خوبی بین مجموعه صنعت نفت و مردم شهرستان عسلویه ایجاد شده است که به توسعه و پیشرفت کمک بسیار خوبی می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که به منظور توجه بیشتر به محیط پیرامونی صورت گرفته است، تشکیل دبیرخانه تعاملات اجتماعی در سازمان منطقه ویژه پارس است.

وی ادامه داد: این دبیرخانه به منظور گفت و گوی مستقیم میان مردم و صنعت نفت ایجاد شده است و ظرفیت‌های بسیار خوبی برای دریافت نقطه نظرات و هم اندیشی در راستای توسعه متوازن است.

یوسفی با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، تاکید کرد: پروژه‌ها طبق برنامه پیش‌بینی شده در حال انجام است و تاکنون هیچ وقفه‌ای در فعالیت‌های توسعه‌ای این منطقه صورت نگرفته است.

لازم به کر است که اعضای شورای اسلامی شهرستان عسلویه و ائمه جمعه اهل سنت عسلویه نیز در این نشست به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و بر لزوم وحدت، تعامل و همکاری بیشتر تاکید کردند.

کد N634757

وبگردی