آفتاب
با حضور «علیرضا محجوب»؛

همایش دبیران اجرایی خانه های کارگر سراسر کشور در قم برگزار شد

همایش دبیران اجرایی خانه های کارگر سراسر کشور در قم برگزار شد

همایش دبیران اجرایی خانه کارگر سراسر کشور، به میزبانی خانه کارگر قم، صبح امروز با حضور «علیرضا محجوب» دبیرکل خانه کارگر برگزار شد.

ایلنا: همایش دبیران اجرایی خانه کارگر سراسر کشور، به میزبانی خانه کارگر قم، صبح امروز با حضور «علیرضا محجوب» دبیرکل خانه کارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، همایش دبیران اجرایی خانه کارگر سراسر کشور، صبح امروز، در محل سالن اجتماعات خانه کارگر قم واقع در میدان شهید مطهری این شهر، برگزار شد.

سخنرانان این همایش «علیرضا محجوب» دبیر کل خانه کارگر و رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، «حسن صادقی» عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تهران و معاون دبیر کل خانه کارگر کشور و «اولیاء علی بیگی» رئیس کانون شوراهای اسلامی کار کشور و عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی کشور بودند.

سخنرانان این همایش، در بخشی از سخنان خود، اصلاح قانون کار که اخیرا مطرح شده است را یکسویه و تنها به نفع دولت و کارفرماها و از سوی دیگر اجحاف در حق کارگران دانسته و با آن مخالفت کردند؛ همچنین بر اتحاد تشکل های کارگری در موضوعات مختلف از جمله بحث پایین بودن حداقل حقوق کارگران تأکید شد و همچنین با انتقاد از مطرح شدن مباحثی برای ادغام سازمان تأمین اجتماعی با وزارت بهداشت، بر ضرورت استقلال سازمان تأمین اجتماعی تأکید شد.

در پایان این همایش، هدایایی معنوی از سوی خانه کارگر قم، به تمامی دبیران اجرایی خانه های کارگر سراسر کشور اهداء شد.

کد N634745

وبگردی