آفتاب
در هفته دهم لیگ دسته اول/

پاسی ها نوار نباختن های پارسه تهران را پس از شش هفته پاره کردند

پاسی ها نوار نباختن های پارسه تهران را پس از شش هفته پاره کردند

همدان-تیم فوتبال پاس همدان در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان میزبان پارسه تهران بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد حریف خود عبور کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پاس همدان عصر پنجشنبه در دهمین دیدار خود در لیگ دسته اول در یک دیدار خانگی در ورزشگاه شهدای قدس همدان و در مقابل یک هزار تماشاگر خود موفق شد با گل های دقیقه ۴۶ سعید خردمند و ۷۲ محسن آذرپاد از سد تیم پارسه تهران عبور کند.

همچنین تک گل تیم فوتبال پارسه تهران در دقیقه ۶۵ توسط امیرحسین موسی زاده به ثمر رسید و با این نتیجه پاسی ها پس از ۳ هفته ناکامی در بازی های خانگی ۳ امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کردند.

پاسی ها در این دیدار با ترکیب مهرداد بشاگردی، محمدصادق کرمی، وحید جلال نیا، نادر هوشیار، اکبر بختیاری، پیمان نامور، اسحاق سبحانی، محسن آذرپاد، سیدجمال معصومی، مجتبی محبوب مجاز و سعید خردمند وارد میدان شدند.

در چند روز گذشته همدان شاهد هوای برفی و بارانی بود اما امروز هوای همدان آفتابی بود تا شاهد بازی زیبایی در این دیدار باشیم.

تیم فوتبال پاس همدان برای اینکه بتواند خود را در جمع تیم های مدعی نگه دارد به ۳ امتیاز حساس این بازی نیاز مبرم داشت.

همچنین تیم فوتبال پارسه تهران نیز در شش هفته گذشته لیگ دسته اول باختی در کارنامه خود نداشت به همین علت برای ادامه روند شکست ناپذیری خود قدم به همدان گذاشته بود.

با آغاز بازی دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند و هر دو تیم موقعیت های جسته و گریخته ای را به دست آوردند.

حساس ترین نکته این نیمه خطایی بود که بازیکنان پارسه تهران در نزدیکی محوطه جریمه بر روی مهاجم پاس مجتبی محبوب مجاز انجام داد اما داور بازی با بی اعتنایی از این خطا گذشت و همین موجب شد تا کادرفنی و نیمکت پاس اعتراض شدیدی به این صحنه داشته باشند.

در نیمه دوم دو تیم بازی بسیار زیباتری را به نمایش گذاشتند و از ثانیه اول نیمه دوم این پاسی ها بودند که بسیار هجومی بازی را آغاز کردند و خیلی زود در دقیقه ۴۶ روی پاس زیبای محسن آذرپاد درون محوطه جریمه سعید خردمند به زیبایی دروازه پارسه تهران را باز کرد.

پارسه تهران بعد از اینکه گل را دریافت کرد بسیار هجومی کار کرد و پاسی ها پس از این گل عقب نشینی کردند و همین رفتن به لاک دفاعی باعث شد تا در دقیقه ۶۵ امیرحسین موسی زاده با ضربه سر دروازه مهرداد بشاگردی را باز کند.

پس از اینکه کار به تساوی رسید باز هم این پاسی ها بودند که حملات خود را بر روی دروازه پارسه تهران انجام دادند و در دقیقه ۷۲ محسن آذرپاد به زیبایی گل دوم پاس را به ثمر رساند تا نتیجه بازی دو بر یک به سود این تیم شود.

بعد از این گل پارسه تهران سراسر حمله شد اما واکنش های زیبای دروازه بان پاس مهرداد بشاگردی مانع از گلزنی تیم پارسه تهران شد.

در نیمه دوم داور بازی شش دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که پس از گذشت این دقایق چند دقیقه را نیز اضافه گرفت که موجب اعتراض شدید هواداران و نیمکت تیم همدان شد.

در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم فوتبال پاس همدان خاتمه یافت.

حضور استاندار همدان در ورزشگاه نیز باعث شد تا هواداران پاس شعار "استاندار با غیرت حمایت حمایت" را در ورزشگاه شهدای قدس همدان سر دهند.

تیم فوتبال پاس همدان با ۳ امتیازی که در این دیدار کسب کرد ۱۸ امتیازی شد و در حال حاضر ۳ تیم نفت آبادان، سیاه جامگان مشهد و پاس همدان در جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته اول ۱۸ امتیازی هستند و  برحسب تفاضل گل به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفته اند.  

 

کد N634719

وبگردی