آفتاب
احمدی به مهر خبر داد:

پیروزی سفیر قم برابر شهرداری نیشابور در لیگ والیبال نوجوانان کشور

پیروزی سفیر قم برابر شهرداری نیشابور در لیگ والیبال نوجوانان کشور

قم - رئیس هیئت والیبال قم از پیروزی سفیر قم برابر شهرداری نیشابور در لیگ والیبال نوجوانان کشور خبر داد و گفت: پیروزی سفیر پس از ۲ شکست متوالی سبب شد امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

سید ابوالفضل احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم والیبال نوجوانان سفیر قم درسومین دیدار از فصل جدید مسابقات لیگ والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور عصر پنج شنبه در اراک به دیدار شهرداری نیشابور رفت و این تیم را شکست داد.

وی گفت: در این مسابقه که ۵ ست به طول انجامید، سفیر قم موفق شد با هوشیاری در ست پنجم، پیش از حریف خود به امتیاز برتری دست یابد و با پیروزی ۳ بر ۲ در این بازی ۲ امتیاز کسب کند ضمن اینکه شهرداری نیشابور به دلیل گرفتن ۲ ست از سفیر، صاحب یک امتیاز از این بازی شد.

رئیس هیئت والیبال قم افزود: در نخستین روز این رقابت‌ها و در دیداری از گروه نخست مقدماتی تیم سفیر قم به مصاف تیم شهدای ۱۵ خرداد پیشوا رفت و در حالی که جدال آن‌ها ۴ گیم به طول انجامید و در جریان بازی نیز رقابت آن‌ها نزدیک و نفس‌گیر بود سرانجام تیم سفیر قم با حساب ۳ بر یک بازی را وگذار کرد.

احمدی بیان داشت: در روز دوم این مسابقات نیز تیم سفیر قم برابر پدافند اصفهان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و از صعود فاصله گرفت اما پیروزی بر حریف نیشابوری، سفیر را امیدوار کرد.

وی عنوان کرد: در این رقابت‌ها ۱۱ تیم حضور دارند که بازی‌های خود را به شکل دور‌ه‌ای در مرحله مقدماتی در ۲ گروه ۵ و ۶ تیمی برگزار می‌کنند و ۲ تیم بر‌تر هر گروه به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند که سفیر قم با تیم‌های شهدای ۱۵ خرداد پیشوا، پدافند اصفهان، کاله جوان آمل، شهرداری اراک، شهرداری نیشابور همگروه است.

رئیس هیئت والیبال قم تصریح کرد: تیم سفیر قم سال گذشته در مسابقات والیبال جوانان کشور در کرمانشاه مقتدرانه عمل کرد و با پیروزی برابر ثامن الحجج کرمانشاه در مسابقه نهایی، قهرمانی این مسابقات را جشن گرفت ضمن اینکه تیم بزرگسالان سفیر نیز در لیگ دسته اول کشور حضور دارد.

احمدی خاطرنشان کرد: مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول والیبال نوجوانان کشور نیز در قم برگزار شد که در پایان رقابت ۷ تیم سفیر قم، عقاب تهران، فولاد عظیمی گنبد، شهرداری کرج، مقاومت شهرداری ارومیه، شهرداری پیشوا و ذوب آهن اصفهان، تیم سفیر قم با کسب رتبه پنجم به کار خود در این مسابقات پایان داد و نتوانست از گروه خود صعود کند.

کد N634718

وبگردی