آفتاب
علیپور :

مشکل نساجی قائمشهر را حل کنیم/ یک ریال برای فاضلاب قائمشهر تخصیص نیافت

مشکل نساجی قائمشهر را حل کنیم/ یک ریال برای فاضلاب قائمشهر تخصیص نیافت

قائمشهر - نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت : کارفرما موظف است پول نساجی را پرداخت کند و همه ما موظفیم مشکل را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال علیپور بعد ازظهرپنجشنبه در جلسه شورای اداری قائمشهربا انتقاد از اینکه چرا باید برای تأمین ۱۱میلیارد تومان زمین نساجی فروخته شود گفت: سرمایه گذار نساجی وقتی ۱۱ میلیارد پول ندارد باید از این شهر برود، چرا باید در زمین نساجی تغییر کاربری ایجاد شود.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی ۹۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است تصریح کرد : بخاطر دومیلیارد تومان حق و حقوق بازنشستگان داده نمی شد و حالا مطالبات آنان را نمی دهند.

وی خود را نماینده ای دانست که بدنبال حق و حقوق مردم است و افزود: تا روزی که نماینده هستم از حق مردم دفاع می کنم، چه رأی بیاورم و چه رأی نیاورم، برایم احقاق حقوق از دست رفته مردم برایم مهم است.

علیپور ادامه داد : ۱۴ میلیارد تومان برای فاضلاب شهری قائمشهر اعتبار در نظر گرفته شد ولی هنوز یک ریال هم برای این طرح گذاشته نشد که بایستی قبل از تغییرات پیشنهادات بودجه، کاری کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به بودجه امسال دولت گفت : مبلغ۸۳۷ هزار میلیارد تومان منابع کلی بودجه ارائه شده به مجلس است که ۲۶۷ هزار میلیارد تومان بودجه عمومی است و نزدیک به ۲۴۰ هزار میلیارد تومان مربوط به منابع درآمدی و مابقی بحث شرکت ها و سازمانهای سرمایه ای دولت است.

وی بودجه استان مازندران را ۵۳۷میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : حدود ۳۰۰ میلیارد تومان آن جاری و مابقی تملک و دارایی است و با توجه به اینکه بودجه عمرانی نسبت به سال گذشته رشد داشته است امیدواریم بتوانیم در سال آینده پروژه های نیمه تمام را به پایان برسانیم.

علیپور با بیان اینکه برای پایان ساخت بیمارستان رازی ۳۲میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود گفت :  قرار بود این بیمارستان تا پایان سال ۹۴ به اتمام برسد ولی تاکنون فقط ۶ میلیارد تومان اختصاص داده شده و تکمیل این بیمارستان به پایان سال ۹۵ موکول خواهد شد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ  از مستقل شدن آموزش و پرورش شهرستانها خبر داد و گفت :  امسال آموزش و پرورش اعتبارات خوبی دارد و ما امیدواریم وضعیت مدراس ساماندهی شود.

علیپور با طرح این سؤال که پول سازمان همیاری شهرداری ها کجا میرود، و این سازمان حیات خلوت کیست، بیان کرد : ما در حوزه استحفاظی خودمان یک ریال هم از این سازمان پول نگرفتیم در صورتیکه این سازمان را برای کمک به شهرداری ها و بخشداریها تشکیل داده اند.

کد N634691

وبگردی