آفتاب

نماینده خبرگزای مهر حائز رتبه برتر در جشنواره وقف و رسانه شد

نماینده خبرگزای مهر حائز رتبه برتر در جشنواره وقف و رسانه شد

قزوین- خبرگزاری مهر: زینب کلهر خبرنگار خبرگزاری مهر قزوین در دومین همایش وقف و رسانه در بخش کیفیت خبری با درج با کیفیت ترین اخبار در حوزه ترویج و اشاعه فرهنگ وقف در جامعه حائز رتبه برتر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین همایش وقف و رسانه ظهر پنج شنبه با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، جمعی از مسئولان و اهالی رسانه در محل سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار شد.

 همایش وقف و رسانه با شعار "وقف، رسانه، چشم انداز فرارو" و با هدف تجلیل از آثار برتر تولید شده در عرصه ترویج و اشاعه فرهنگ  وقف در رسانه ها و مطبوعات استان قزوین با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این دوره از همایش استانی وقف و رسانه بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در پایان مراسم نفرات برتر به شرح زیر معرفی شدند.

در بخش تلویزیونی مرتضی آجربندی  کارگردان برنامه انعکاس، کوروش دهخدا نیا برای ساخت برنامه راه روشن، محمد امام قلی برای ساخت مستند شرف شمس و خانم چگینی برای تهیه گزارش خبری حضور خادمین حرم امام رضا نفرات برتر شاخته شدند.

در بخش سایت های خبری و روزنامه های استان خانم سعیده خدادادبیگی از صبح قزوین با درج 241، عبدالعظیم موسوی مدیر مسئول روزنامه ولایت با درج 69 خبر برگزیده شدند.

در بخش خبر و کیفیت خبری نیز زینب کلهر خبرنگار خبرگزاری مهر قزوین با درج با کیفیت ترین اخبار در حوزه ترویج و اشاعه فرهنگ وقف، نفر برتر این دوره از جشنواره شناخته شد و با دریافت لوح و هدیه مورد تقدیر مسئولان قرار گرفت.

در قسمت انتخاب هفته نامه ها و خبرگزاری های برتر نیز هفته نامه حدیث با درج 51 خبر و خبرگزاری فارس با درج 261 خبر برتر شناخته شدند و جایز این دو بخش نیز به علی ضرغامی و علی محمد مرادی رسید.

همچنین خانم غیاثوند از روزنامه همشهری و حسن عابدینی از خبرگزاری ایکنا به ترتیب در بخش های یادداشت و گزاش حائز رتبه های برتر شدند.

حدیثه امین زاد و میثم ملکی هر دو از خبرگزاری فارس به ترتیب در بخش های گفت و گو و عکس نفرات برتر شناخته شدند.

گفتنی است خبرگزاری مهر طی ماههای اخیر موقف به کسب جوایز متعددی در جشنواره های مختلف شده است که  جشنواره هایی چون محیط زیست، بسیج و رسانه، جشنواره سالانه مطبوعات، استاندارد از جمله این جشنواره ها هستند.

کد N634635

وبگردی