آفتاب
نماینده مردم اسدآباد:

اعتباری برای اصلاح گردنه اسدآباد تخصیص نیافته است

اعتباری برای اصلاح گردنه اسدآباد تخصیص نیافته است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه هیچ اعتباری در بودجه برای اصلاح گردنه اسدآباد تخصیص نیافته که باید تدابیری اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، بهروز نعمتی، امروز، 27 آذر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: گردنه اسدآباد تنها گردنه ما نیست بلکه شاهراه و پل ارتباطی در کشور است.

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد نیازمند دستگاه سی تی اسکن است، افزود: تقریبا دو سال و نیم از درخواست ما برای تامین دستگاه سی تی اسکن برای شهرستان اسدآباد می‌گذرد و می‌خواهیم هر چه سریعتر این اقدام صورت گیرد.

نعمتی ادامه داد: با تحقق این خواسته بسیاری از مشکلات اعم از ترددهای زیاد، هزینه‌های آمبولانس و تصادفات کاهش می‌یابد بنابراین نیاز است در کار جدیت وجود داشته باشید و نیم نگاهی به شهرستانها شود.

وی به مسائل مربوط به اخذ مالیات بر ارزش افزوده، اشاره و تصریح کرد: نباید از بدو شروع به کار پیمانکاران و تجهیز کارگاه، اقدام به دریافت مالیات از آنان کنیم بلکه باید اجازه دهیم پروژه پیشرفت لازم را داشته باشد. باید سعی کنیم پیمانکاران را در استان حفظ کنیم. با دست خالی نمی‌توان برای توسعه و آبادانی استان کوشید.

انتهای پیام

کد N634607

وبگردی