آفتاب
کازرونی:

آموزش‌های بازار محور در فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ارائه می‌شود

آموزش‌های بازار محور در فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ارائه می‌شود

بوشهر - مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: آموزش‌های بازار محور در فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول کارزونی ظهر پنجشنبه در همایش کار آموزان و کارآفرینان جوان استان بوشهر اظهار داشت: توانمند‌سازی نیروهای انسانی در هر منطقه نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت اشتغال و کارآفرینی خواهد داشت.

وی ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را یکی از راهکارهای بسیار خوب برای اشتغال زایی اصولی و حل بیکاری دانست و بیان داشت: طرح‌های بسیار خوبی به مظور توسعه آموزش‌های مورد نیاز جویای کار ایجاد می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر از تلاش برای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: ارائه آموزش‌های بازار محور از جمله صنایع دستی، کشاورزی و پوشاک را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی از توسعه رشته‌های متناسب با نیاز در سطح استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان ساخت: 76 کارگاه و 30 رشته کارآفرینی در بخش کشاورزی استان بوشهر ایجاد شده است.

کازرونی تاکید کرد: نبود مهارت‌های لازم در افراد جویای کار و بیکار یکی از مهمترین دلایل وجود بیکاری در جامعه است که سازمان فنی و حرفه‌ای تلاش ویژه‌ای برای مهارت‌آموزی کارجویان دارد.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر با تاکید بر لزوم اشتغال‌زایی اصولی و حل بیکاری تصریح کرد: باید نیروی انسانی خلاق مورد نیاز بخش‌های مختلف با ارائه آموزش‌های لازم تولید شود.

کد N634599

وبگردی