آفتاب
موسوی عنوان کرد:

گام های موثری در حوزه امنیت استان بوشهر برداشته شده است

گام های موثری در حوزه امنیت استان بوشهر برداشته شده است

بوشهر- مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: گام های موثری در حوزه امنیت در استان بوشهر برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل موسوی ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان شهرستان گناوه اظهار داشت: در حوزه امنیت در سطح شهرستان گناوه و استان بوشهر گام های موثر و اساسی برداشته شده و در همین شهرستان نیز شاهد هستیم که در برخی شاخص‌ها تا 55 درصد بهبودی حاصل شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: تحقق این مهم به منزله صفر کردن جرائم و مساءل و مشکلات امنیتی نیست و تلاش می کنیم که این روند مثبت ادامه و به مرز صفر هم برسد که برنامه های اساسی را می طلبد که در دستور کار قرار گرفته است.

موسوی بیان داشت: یک بخش از امنیت توسط دستگاه های امنیتی انجام می شود و بخشی از آن آماده سازی و فرهنگ سازی در این راستا در جامعه است که قطعا ائمه جمعه و علمای بزرگوار نقش اساسی را در این راستا داشته اند که جا دارد از آنها تقدیر کنم.

وی با اشاره به طرح ابتکاری استاندار در زمینه سفر به بخش های استان بوشهر ادامه داد: آگاهی و شناخت از نیازها، مسائل و مشکلات جامعه با برگزاری همایش های هم اندیشی در بخش ها توسط استاندار برای نخستین بار در سطح استان بوشهر در حال انجام است.

موسوی اضافه کرد: این طرح امروزه تبدیل به یک الگو برای بسیاری از استان ها شده است و اتفاقا از بخش ریگ شهرستان گناوه شروع شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ارزیابی گروه های اجتماعی  که ما با آنها سرو کار داریم و اخبار و اطلاعات وارزیابی های مردمی از طرح را رصد می کنیم، از روند اجرای این طرح مثبت است.

موسوی تاکید کرد: از دل خود همین مردم پیشنهادات و برنامه های ارزشمندی بیرون آمده که برای کاهش عیوب این نشست ها به ما منتقل شده که آنها را اجرا کردیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر در پایان گفت: خوشبختانه در سفرهای بعدی اشکالات این نشست ها کمتر و خروجی و نکات مثبت آن بیشتر شده است.

کد N634451

وبگردی