آفتاب
پیش از ظهر امروز؛

همایش نقش پارک‌های علم و فناوری در توسعه کرمانشاه در روانسر برگزار شد

همایش نقش پارک‌های علم و فناوری در توسعه کرمانشاه در روانسر برگزار شد

کرمانشاه- همایش نقش پارک‌های علم و فناوری در توسعه کرمانشاه به میزبانی شهرستان روانسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش نقش پارک علم و فناوری و مراکز رشد در توسعه استان کرمانشاه، ویژه منطقه اورامانات پیش از ظهر پنج شنبه در شهرستان روانسر برگزار شد.

در این همایش ژاله مجیب عضو هیئت علمی موسسه تحقیقاتی و مطالعاتی پارک علم و فناوری، منوچهری نماینده مردم اورامانان در مجلس، میرزایی معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه، ویسمرادی فرماندار کنگاور و بادکو سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه حضور داشتند.

 مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری کشاورزی و صنایع تبدیلی جهاد دانشگاهی روانسر در این همایش، اظهار داشت: این مرکز از اردیبهشت سال 90 افتتاح و در حال حاضر طی یک تفاهم نامه 5 ساله در داخل مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مستقر است.

بیان ریحانی فر افزود: این شرکت با هدف حمایت از صاحبان ایده فعالیت خود را آغاز کرده و سهم بسزایی در مرتفع کردن موضوع بیکاری و اشتغال در روانسر داشته است.

وی از ایجاد 18 واحد فناور و سه واحد کسب و کار در مرکز رشد روانسر خبر داد و گفت: دو شرکت نیز مجوز شرکت دانش بنیان را  گرفته اند.

ریحانی فر یادآور شد: 210 طرح به همایش نقش پارک علم و فناوری و مراکز رشد ارسال شده که در پایان 12 طرح برتر معرفی خواهند شد.

کد N634390

وبگردی