آفتاب
همسر رسول‌زاده در گفتگو با مهر:

حال گوینده «عمرمختار» خوب نیست/ دوست ندارم تصویر همسرم خراب شود

حال گوینده «عمرمختار» خوب نیست/ دوست ندارم تصویر همسرم خراب شود

همسر احمد رسول زاده از وضعیت این دوبلور با سابقه که به دلیل بیماری پارکینسون توانایی انجام فعالیت های روزمره و سخن گفتن را ندارد سخن گفت.

شهین خسروشاهی همسر احمد رسول زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت این دوبلور و چهره ماندگار در سال 85 گفت: احمد رسول زاده به دلیل بیماری پارکینسون چندان وضعیت مساعدی ندارد و بیشتر در حال استراحت است.

وی ادامه داد: همسرم حتی توانایی راه رفتن و فعالیت های روزمره اش را هم ندارد و چندان نمی تواند سخن بگوید. البته این مساله چندان خودخواسته نیست بلکه شاید این تقدیر آدمی باشد که 60 سال از زندگی خود را برای هنر کشورش گذاشته است و حالا باید در بستر باشد.

خسروشاهی با اشاره به نبود حمایت ها از این دوبلور عنوان کرد: دی ماه سال گذشته که احمد رسول زاده در بیمارستان بستری شد چند نفر از مسئولان صداوسیما به ملاقات آمدند و از من برای کمک کردن پرسیدند. من جواب دادم که به چیزی نیاز ندارم تنها نمی توانم   داروهای وی را پیدا کنم. چند روز دیگر ماه آذر تمام می شود و یک سال از آن زمان سپری می شود اما در این مدت تنها چند بار تماس گرفته شده است و قول هایی داده اند که عملی نشده است.

همسر احمد رسول زاده در ادامه با اشاره به وضعیت هنرمندان اظهار کرد: زندگی بسیار غم انگیزتر از آن چیزی است که شما فکر می کنید و من تنها یک توصیه برای شما جوان ها دارم آن هم این است که قدر جوانی خود را بدانید زیرا در پیری کسی به آدم رحم نمی کند.

خواهر خسرو خسروشاهی از بی توجهی به دوبلورهای پیشکسوت سخن گفت و بیان کرد: من معمولا مصاحبه نمی کنم و حتی دوست ندارم کسی در چنین وضعیتی با رسول زاده هم گفتگو کند چون دوست ندارم تصویری که از او وجود دارد با دیدنش در حالت بیماری خراب شود اما شما بروید و ببینید که دوبلورهای باسابقه امروز چگونه در بیماری به حال خود رها شده اند و کسی هم به فکر آنها نیست.

همسر احمد رسول زاده دوبلور نقش آنتونی کوئین در فیلم «عمر مختار» در پایان گفتگوی خود به شعری از اخوان ثالث اشاره و بیان کرد: تنها می توانم به شعری از اخوان اشاره کنم که در آن می گوید «ابرهای همه عالم شب و روز/ در دلم می گریند». 

کد N634080

وبگردی