آفتاب

خشم نتانیاهو از تصمیم اتحادیه اروپا/ تاکید بر ادامه حمله به فلسطینیها

خشم نتانیاهو از تصمیم اتحادیه اروپا/ تاکید بر ادامه حمله به فلسطینیها

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنشی منفعلانه اعلام کرد این رژیم بدون توجه به تصمیم اتحادیه اروپا در مورد حماس، به حملات خود علیه فلسطینی ها ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، "بنیامین نتانیاهو" بار دیگر اقدام اتحادیه اروپا در حذف نام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از فهرست گروه های تروریستی این اتحادیه را به باد انتقاد گرفت.

وی امروز چهارشنبه در دیدار با "جونی ارنست" سناتور جمهوریخواه آمریکایی خشم خود را از این اقدام اروپا ابراز کرد و گفت: آنها در ژنو خواستار انجام تحقیقات در مورد جنایات جنگی اسرائیل هستند در حالی که دادگاه اروپا در لوکزامبورگ نام حماس را از فهرست گروه های تروریستی حذف می کند.

نتانیاهو مدعی شد حماس به دفعات جنایت جنگی مرتکب شده و حملات تروریستی انجام داده است. این ادعا در حالی مطرح می شود که اقدامات شاخه نظامی حماس تنها به منظور دفاع در برابر حملات همه جانبه ارتش صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه انجام شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از سخنان خود با استناد به آمارهای ساختگی از کشته شدن میلیون ها یهودی در جنگ جهانی دوم مدعی شد: به نظر می رسد در اروپایی که 6 میلیون یهودی کشته شده اند، کسی چیزی نیاموخته است، ولی ما در اسرائیل این درس را آموخته ایم.

وی افزود رژیم صهیونیستی بدون توجه به تصمیمات اروپا به حملات خود علیه مردم بی دفاع فلسطین به بهانه حفاظت از شهرک نشینان صهیونیست ادامه خواهد داد.

کد N633884

وبگردی