آفتاب
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به ایلنا خبر داد:

انفجار یک ساختمان مسکونی در خیابان پیروزی/ حادثه یک مصدوم برجای گذاشت

انفجار یک ساختمان مسکونی در خیابان پیروزی/ حادثه یک مصدوم برجای گذاشت

انفجار درطبقه اول یک ساختمان 5 طبقه 10 واحدی رخ داده است. اما منزل خالی از اسباب اساسیه بوده به همین دلیل تنها انفجار رخ داده و آتش سوزی صورت نگرفته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اعلام انفجار ساختمانی در خیابان پیروزی گفت: انفجار در طبقه اول یک ساختمان 5 طبقه 10 واحدی رخ داده که خوشبختانه به دلیل خالی بودن منزل، آتش‌سوزی صورت نگرفته است.

سید جلال ملکی در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره انفجار خیابان پیروزی گفت: ساعت 12:42 دقیقه حادثه انفجار یک منزل مسکونی در خیابان شکوفه ابتدای خیابان عزیزی در محله پیروزی به آتش‌نشانی تهران گزارش شد و بلافاصله همکاران ما از ایستگاه شماره 3 برای مهار آتش به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه در طبقه اول یک ساختمان 5 طبقه 10 واحدی رخ داده است و از آنجایی که منزل خالی از اسباب اثاثیه بوده، به همین دلیل تنها انفجار رخ داده و آتش سوزی صورت نگرفته است.

ملکی با اشاره به اینکه انفجار شدیدی رخ داد، گفت: شدت انفجار به حدی بود که شیشه‌های کل ساختمان شکست اما خوشبختانه حادثه تنها یک مصدوم داشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درباره علت بروز حادثه گفت: تنها وسیله منزل یک دستگاه آبگرمکن بوده است  و فرد داخل منزل عنوان کرده شیر آب گرم را باز کرده و این انفجار رخ داده است که به دلیل شدت انفجار دیوارهای داخل منزل تخریب شده است.

وی درباره  وضعیت مصدوم حادثه گفت: وی دچار سوختگی شده  و به اورژانس تهران تحویل شده است.

 

کد N633078

وبگردی