آفتاب
با سفر هیئت عالی بازرسی وزارت کشور؛

عملکرد استان ها و تطابق اقدامات با سیاست های دولت یازدهم بررسی می شود

عملکرد استان ها و تطابق اقدامات با سیاست های دولت یازدهم بررسی می شود

بجنورد- رییس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور گفت: هیئت عالی بازرسی وزارت کشور با سفر به استان ها عملکرد آنها را پایش و تطابق آنها با سیاست های دولت تدبیر و امید را بررسی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدسلمان سامانی صبح چهارشنبه در نشست اعضاء هیئت عالی بازرسی وزارت کشور با معاونین و مدیران کل مجموعه استانداری خراسان شمالی، با بیان این که سفر اعضای هیات عالی بازرسی وزارت کشور به استان ها به منظور بررسی و حل مشکلات آنها انجام می شود، اظهار داشت: این سفرها به تمامی استان های کشور با هدف بررسی فعالیت استان ها، پایش عملکرد آنها و تطبیق آن با سیاست های دولت تدبیر و امید صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: در دولت یازدهم نباید تنها سیاست ها به استان ها ابلاغ شود بلکه به گونه ای برنامه ریزی شده که سیاست های دولت تدبیر و امید در سطح استان ها پیاده شده و نمود عینی داشته باشد.

سامانی با اشاره به این که سفر هیئت عالی بازرسی وزارت کشور به استان های مختلف با دستور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور انجام می شود، افزود: در این بازرسی ها بررسی می شود که سیاست گذاری های انجام شده چگونه مورد فهم، تاثیرگذاری و اجرا در استان های مختلف کشور قرار گرفته است.

به گفته وی نتایج این بررسی ها وزارت کشور را در اجرای درست برنامه های ریاست جمهوری و دولت تدبیر و امید یاری می کند.

سامانی اظهار داشت: همچنین هیئت عالی بازرسی وزارت کشور با سفر به استان های مختلف تجربیات مفید و مناسب استان ها را به دیگر استان های کشور نیز تسری داده و در این زمینه الگوسازی خواهد شد.

وی افزود: در این سفرها مواردی از قبیل شناسایی نقاط ضعف، قوت، فرصت و تهدیدهای استان ها و ایجاد هم افزایی در حوزه های مختلف از سوی اعضاء هیئت عالی بازرسی وزارت کشور بررسی و تحلیل می شود.

سامانی در ادامه با تأکید بر توسعه خراسان شمالی در بخش های مختلف، اظهار داشت: مسئولین این استان در زمینه جذب منابع انسانی پیگیری های ویژه و قابل تقدیری دارند.

محمدرحیم نورزیان، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی نیز در این دیدار سفر هیئت عالی بازرسی وزارت کشور به این استان را فرصت مناسبی برای بررسی مسائل مختلف استان دانست و گفت: رویکرد مدیران در خراسان شمالی این است که با بهره گیری از فرصت خدمت خود ضمن برخورد شفاف و صادقانه با مردم، در استان فضای آرامی به منظور استفاده از استعدادها و ظرفیت ها ایجاد کنند.

کد N632478

وبگردی