آفتاب
یک کارشناس مسائل دینی:

محبت پدر به دختر، او را از گرایش به جنس مخالف بازمی‌دارد

محبت پدر به دختر، او را از گرایش به جنس مخالف بازمی‌دارد

یک کارشناس امور دینی نقش زنان را در جامعه مهم دانست و گفت: زنان به دلیل برخورداری از نوع آفرینش در نظام هستی مسئولیت‎هایی هر چند سخت بر دوش می‎کشند که درصد بالایی از شرکت در محافل مذهبی را به خود اختصاص داده‎اند.

حجت‌الاسلام علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب اظهار کرد: خداوند زنان را منشأ محبت و الفت آفریده است که برای داشتن زندگی خوب و آرام از خودگذشتگی‌هایی که انجام می‎دهند، ستودنی است.

وی افزود: امروز در جامعه بعضاً رفتارهایی از سوی برخی خانم‌ها انجام می‌شود که دلیل این امر را می‌توان به نداشتن رفتار مناسب پدران با دختران و برخورد خوب نداشتن پدران با همسران عنوان کرد.

محمدی تصریح کرد: خداوند اگر حیا را در 10 قسمت به آدمی داده باشد 9 قسمت آن متعلق به زنان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی که پدر رفتار مناسب با فرزند دختر خود داشته باشد و او را از محبت خود سیراب کند هرگز دختر وی برای کسب محبت رو به جنس مخالف نمی‎آورد و همچنین اگر پدر با همسر خود رفتار صحیح و سنجیده‎ای داشته باشد برای فرزندان به خصوص دختر خانواده بهترین الگو محسوب می‌شود در نتیجه زندگی آینده خود را بر اساس این الگوها بنا می‎سازد.

محمدی یادآور شد: متأسفانه امروزه برخی والدین، فرزندانشان را از خودشان دور کرده‌اند که در آینده همین افراد در زندگی ضربه‎های جبران‌ناپذیری متحمل می‌شوند.

انتهای پیام

کد N632233

وبگردی