آفتاب

کشته شدن ۱۵۰ زن عراقی به دست یک داعشی/ 5000 زن و کودک در محاصره

کشته شدن ۱۵۰ زن عراقی به دست یک داعشی/ 5000 زن و کودک در محاصره

واحد مرکزی خبر نوشت:


وزارت حقوق بشر عراق از جنایت یک عضو داعش در قتل ۱۵۰ زن عراقی در شهر فلوجه به علت مخالفت آنها با آنچه جهاد نکاح نامیده می شود خبر داد.


به گزارش خبرگزاری عراقی المسله ، وزارت حقوق بشر عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد ابوانس اللیبی از تروریست های داعش 150 دختر و زن عراقی را که برخی از انها باردار بوده اند به دلیل اینکه حاضر نشدند در آنچه که داعش جهاد نکاح می نامد شرکت کنند به قتل رسانده است . این زنان و دختران در شهر فلوجه به دست این تروریست داعشی به قتل رسیده اند.

وزارت حقوق بشرعراق دربیانیه خود تاکید کرده است گروه های وابسته به داعش اقدامات تروریستی و قتل عام گسترده ای را در شهر فلوجه صورت داده اند و کشته های این جنایات  را در دو قبرستان جداگانه درمحله الجولان واقع در منطقه الزغارید و در ناحیه الصقلاویه دفن کرده اند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است تروریست های داعش همچنین مسجد المحمدیه در شهر فلوجه را به زندان تبدیل کرده اند و شمار زیادی ازمردان و زنان مخالف اقدامات این گروه را در آن بازداشت کرده اند.

 داعش 5000 زن و کودک را در الانبار به محاصره درآورده است


داعش 5000 زن و کودک عشیره البو نمر عراق را از سه ماه پیش به محاصره درآورده است.

پایگاه اینترنتی عراق پرس گزارش داد: شیخ نعیم الکعود النمراوی، شیخ عشیره البو نمر عراق که داعش جنایات زیادی در حق عشیره اش مرتکب شده است گفت: داعشی ها 5000 زن و کودک را از سه ماه پیش در مناطق مختلف منطقه « حوض الثرثار» در استان الانبار به محاصره در آورده است.

وی افزود: افراد تحت محاصره برای نجات جان خود به خوردن گیاهان و درختچه ها روی آورده اند.

52261

کد N632149

وبگردی