آفتاب
اجمالی/در جمع فرماندهان و مدیران قرارگاه خاتم الانبیاء:

لاریجانی: ایران نظر سوئی به کشورهای منطقه ندارد

لاریجانی: ایران نظر سوئی به کشورهای منطقه ندارد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران نظر سوئی به منطقه ندارد.نه قصد کشورگشایی دارد و نه قصد امپراطوری سازی.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز صبح طی سخنانی در یازدهمین همایش سراسری فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، اظهار داشت: سپاه همیشه روحیه دریادلی را در انجام ماموریت های مختلف خود از همان ابتدای پیروزی انقلاب داشته است.

وی با بیان اینکه بنده به خاطر دارم زمانی که بحث تاسیس قرارگاه خاتم الانبیاء مطرح شد تردیدهای زیادی در بین مقامات کشور وجود داشت که آیا از عهده این کار بر می آیید یا خیر، افزود: شما این مرحله را با درایت گذراندید و تمام مشکلات پیش رو را درون خود تحمل و هضم کردید و کار را با پشتکار به جلو بردید و کارهای عظیمی را در بخش های مختلف به سرانجام رساندید که امیدواریم در همین زمینه نیز پروژه های بسیار بزرگی همچون پارس جنوبی و ستاره خلیج فارس را هر چه زودتر به اتمام برسانید.

رئیس مجلس تصریح کرد: شما از ظرفیت های موجود به درستی استفاده کردید و این یک تاکتیک دقیقی بود که با روحیه مجاهدتی که در درون سپاه وجود داشت، تبلور یافت و الان کسی تردیدی بر بالندگی قرارگاه خاتم الانبیاء ندارد.

لاریجانی با اشاره به شرایط منطقه و تلاش دشمنان در ایجاد اختلاف افکنی بین ایران و کشورهای منطقه، اظهار داشت: آنها همواره تلاش می کنند دل کشورهای کوچک را خالی کنند تا اختلافات در منطقه ایجاد شود البته برخی کشورهای منطقه هوشیارند و متوجه این مسئله می شوند اما برخی دیگر را باید هوشیار کرد؛ لذا ایران نظر سوئی به کشورهای منطقه ندارد، نه قصد کشورگشایی و نه قصد امپراطوری سازی دارد.

وی افزود: ایران هیچ زمانی تجاوزی به کشوری نداشته حتی بعد از اینکه کشورهای منطقه صدام را در حمله به ایران حمایت کردند، ایران هیچ گاه قصد تلافی نداشته و ندارد، جمهوری اسلامی همواره استراتژی بزرگتری را دنبال می کند و دنبال رقابتهای پوچ منطقه ای نیست.

ادامه دارد....

 

 

 

 

کد N632110

وبگردی