آفتاب
عمران خان:

تظاهرات سراسری پاکستان به تعویق می افتد

تظاهرات سراسری پاکستان به تعویق می افتد

رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان از به تعویق افتادن برگزاری تظاهرات ضددولتی به دلیل حمله خونین طالبان به یک مدرسه در پیشاور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه داون پاکستان، به دنبال حمله تروریستی شبه نظامیان به یک مدرسه در پیشاور که بیش از 130 کشته بر جا گذاشته یک رهبر اپوزیسیون پاکستان از به تعویق افتادن تظاهرات ضددولتی که قرار بود روز هجدهم دسامبر (بیست و هفتم آذر) در سراسر این کشور برگزار شود، خبر داد.

"عمران خان" رهبر حزب تحریم انصاف ضمن محکوم کردن حمله امروز طالبان به مدرسه وابسته به ارتش پاکستان در پیشاور گفت برگزاری این تظاهرات سراسری به تعویق می افتد. امروز "اجاز چاودری" رئیس دفتر این حزب در ایالت پنجاب با ارسال نامه ای به عمران خان خواستار لغو برنامه تظاهرات سراسری در روز پنج شنبه شد.

مقامات حزب اپوزیسیون تحریک انصاف با هدف وارد آوردن فشار به "نواز شریف" برای کناره گیری از نخست وزیری دست به اقدامات اعتراضی از جمله برگزاری تظاهرات سراسری می زند.

گفتنی است شبه نظامیان وابسته به تحریک طالبان امروز با حمله به یک مدرسه وابسته به ارتش پاکستان بیش از 130 نفر از جمله حدود 100 کودک را کشته و دهها معلم و دانش آموز دیگر را به گروگان گرفتند.

کد N631728

وبگردی