آفتاب
دبیرانجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران:

دانشجویان پیرو خط امام و رهبری در دانشگاه زنده هستند

دانشجویان پیرو خط امام و رهبری در دانشگاه زنده هستند

دبیرانجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: دانشجویان پیرو خط امام و رهبری امروز در دانشگاه زنده هستند، چه آن‌ها را تازه به دوران رسیده بدانند و ندانند و چه آن‌ها را بی سواد بخوانند یا نخوانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مصطفی میرآخوری در سومین همایش دانشگاه سدی در برابر فتنه که در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران از سوی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: آغاز به کار سومین همایش سدی در برابر فتنه از سال 90 انجام شد و امسال هم به لطف خدا و حمایت رهبری که به صورت عام برای همه اقشار ملت نقش پدری را دارند کار این همایش را ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به این‌که قرار بود این همایش در تالار فردوسی دانشکده ادبیات برگزار شود گفت: متاسفانه برخی دوستان مدعی آزادی بیان با تحت فشار قراردادن مجموعه و هیات رییسه دانشکده ادبیات برنامه ما را لغو کردند.

وی افزود: خطاب به کسانی که احساس می‌کنند با هوچی گری و داد و بیداد می‌توانند صدای ما را ساکت کنند می‌گویم شما در سال 88 با دلارهای آمریکا و اسرائیل منطق خود را 8 ماه در کشور پیاده کردید اما در نهایت جنبش رنگین شما به جایی رسید که شعارهای خود را در سرویس‌های بهداشتی می‌نویسید.

به گزارش ایسنا در این مراسم با حضور اعضا و دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران از صفارهرندی به عنوان سرباز سردار پاسدار جمهوری اسلامی با اهدای لوح یادبودی تقدیر شد.

براساس این گزارش در ادامه این همایش قرار است عزت الله ضرغامی رییس سابق صداوسیما و عبدالحسین روح الامینی سخنرانی کنند و همچنین از خانواده شهدای فتنه نیز تقدیر شود.

انتهای پیام

کد N631576

وبگردی