آفتاب
امیر بخشنده:

بهینه‌سازی تجهیزات صنعتی C4I و چندین طرح تحقیقاتی در دست اجراست

بهینه‌سازی تجهیزات صنعتی C4I و چندین طرح تحقیقاتی در دست اجراست

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: به دلیل وجود ظرفیت، نیروی انسانی و کارگاه‌های مجهز این دانشگاه با صنایع تعامل سازنده برقرار کرده و بهینه‌سازی تجهیزات صنعتیC4I و چندین طرح تحقیقاتی در دست اجراست.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم خلبان محمد بخشنده فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در هشتمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل ایران (C4I) که در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت اندیشمندان گام جدیدی در توسعه علمی کشور برداریم.

وی افزود: به دلیل وجود ظرفیت، نیروی انسانی و کارگاه‌های مجهز، این دانشگاه با صنایع تعامل سازنده برقرار کرده و بهینه‌سازی تجهیزات صنعتی C4I و چندین طرح تحقیقاتی در دست اجراست. 

امیر بخشنده ضمن اعلام آمادگی این دانشگاه برای انجام طرح‌های تحقیقاتی در آینده تصریح کرد: باید هم‌افزایی نهادها و زمینه‌سازی تحقیق انجام شود تا بیش از بیش نظام جمهوری اسلامی ایران در توسعه دانش و صنعت C4I موفق باشد.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در پایان خاطر نشان کرد: این دانشگاه بر این باور است که همان‌طور که خون شهدا ضامن بالندگی و رشد نظام جمهوری اسلامی ایران شد، پژوهشگران این مرز و بوم نیز می‌توانند در توسعه همه جانبه در عرصه‌های علم و فناوری نقش‌آفرینی کنند.

کد N631534

وبگردی