آفتاب

نمایشگاه دستاوردهای 30 ساله وزارت اطلاعات در قزوین افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای 30 ساله وزارت اطلاعات در قزوین افتتاح شد

قزوین- نمایشگاه دستاوردهای 30 ساله وزارت اطلاعات با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و جمعی از مدیران استان در قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  ایوب رحیمی به همراه مدیران ستادی استانداری،جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندار قزوین از بخش ها و محورهای مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

این نمایشگاه با محوریت اداره کل حراست استانداری و همکاری اداره کل اطلاعات و اداره کل حراست های استان در محل سالن  چندمنظوره مدیریت بحران حضرت رقیه (س) قزوین درحال برگزاری است.

این نمایشگاه در بخش های فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی و ضد جاسوسی اطلاعات گرانسنگی را از فعالیت های دشمنان داخلی و خارجی و سرویس های اطلاعاتی کشورهای غربی در اختیار مردم قرار می دهد.

آشناسازی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی از فعالیت های کلان وزارت اطلاعات از مهم ترین اهداف راه اندازی نمایشگاه مجاهدت های خاموش است.

در این نمایشگاه 216 استند در زمینه موضوعاتی از قبیل فعالیت های ضد جاسوسی و تخریب گروه های معاند و گروهک های تروریستی،شبکه های هرمی،قاچاق کالا، فرق ضاله، عرفان های نوظهور،  امنیت داخلی،دستگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی،ستاد خبری 113 و....در معرض دید و نمایش بازدیدکنندگان قرار دارد.

کد N631438

وبگردی